• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Ruil Originele Brochure's en Manual's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Te Ruil Originele Brochure's en Manual's

Origineel geplaatst door Synth-Odyssey

Email naar : http://www.
Hehehe ;) :P

jeetje het lijkt wel of er een hype gaande is momenteel qua manuals.

Re: Re: Te Ruil Originele Brochure's en Manual's

Origineel geplaatst door _lun0r_

Ik zou toeslaan, nu het nog een beetje betaalbaar is. (Ik heb ook nog wel een stapeltje liggen!)

Dit is van die gast uit Belgie weet enkelt zn naam niet meer :) ????? mks 80 pg cable :)

Origineel geplaatst door _lun0r_

ik heb nog wel een stappeltje met behuizingen van synths zouden die ook nog wat opleveren

:D :D :D :D :D

Origineel geplaatst door mono-poly
leuk voor je cavia of hamster

kijk dat is een goed idee
maak ik er een konijnenhok van en als jij die manual op de bodem legt en ik het hooi erop dan kan dat beest er lekker op schijten en pissen

euh wie maakt het hok schoon

nouhou.. er staat niet eens een myFirst Sony op :erm:
maar er staat niets tussen wat ik meot hebben..

Dit is van die gast uit Belgie weet enkelt zn naam niet meer ????? mks 80 pg cable

Dag Marcuu,

Ik ben inderdaad van Belgie,ook gezellige mensen daar hoor :))
Anyway als je interesse hebt in die MKS-80 kabel,laat je me het maar weten,...

Ik ben altijd al een verzamelaar geweest van Brochure's en Manual's en ze zijn moeilijker en moeilijker te
vinden,ik heb ook nog wat andere spulletjes,dus als er iemand iets aan het zoeken is,...

groetjes,
Synth-Odyssey

Mocht je iets van een Bohm Soundlab tegenkomen qua manual dan moet je zeker eventjes contact met mij opnemen. Ik zou daar dol graag een copy van willen hebben.

het lijkt erop dat niemand de manual van de Kawai XS-1 heeft :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back