• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Kaoss Pad 2 en meer FX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lo-fi

...Het maakt geluid...
Het staat al 'n tijdje in m'n sig. Ik had wat geïnteresseerden maar nog geen doorzetters. Vandaar even 'n echte marktplaats-post.

TE KOOP:

- KAOSS PAD 2, als nieuw, in doos: €280,- vast
- Zoom 1201, nieuwstaat €80,-
- Boss BF2, paar krasjes €45,-
- Boss PH2, paar krasjes €45,-
- Defecte MS-404: ADSR kaput. rest werkt dus goeie analoge distortion/filter met LFO. Volgens Dieter Doepfer voor 60-100€ te repareren. Doe 'n bod.
----------------
WANTED:
- Lexicon MPX-1, of MPX-500b/550
- Echopro of D-two, evt. M-one
- Boss VF1 of SE-70
- Sherman filterbank, liefst versie 2

(als dit rijtje doorgaat doe ik waarschijnlijk ook m'n MPX-100 en Boss DD-3 de deur uit...)

Denk zeg het even die ms 404 word niet meer nieuw geleverd door doepfer staat op hun site denk meld je het kans zit er in als je er ooit een terug wilt dat je er niet al te makkelijk aan kunt komen.

Thanks. Hij klinkt trouwens enorm dik voor 'n 1osc apparaat. Ik denk wel dat ik 'm zelf ff naar duitsland stuur; verkopen kan daarna alleen maar beter mocht ik dat dan nog willen.

Trouwens, de rest wil niet echt vlotten. Iedereen blut hier?

Nou laat maar dan.

Ik flikker de hele zooi wel uit 't raam.

Tja, flikker maar door mijn raam dan, denk dat jouw gear wat makkelijker verkoopt dan m'n k2600r... ;{
En ik wil zo graag een mpc4000 verdomme...

erg is het he? niemand wil meer wat kopen..... evt interesse om die kaospad en die 2 boss pedaaltjes te ruilen voor een kawai k1 mk2 plus yamaha fb01? ;)

Olaf

Ja en ik wil zo graag al die mooie spullen van Leo. Maar die kan ik niet betalen als ik dit niet kwijtraak. Moet ik zakken dan?

Sorry Lo-Fi, alhoewel ik akelig graag wat bij je wil kopen (KP-2 bv..) heb ik mezelf voorgenomen met minimale gear te gaan werken.. Veel electro aan het maken en daar vind ik de KP-2 niet zo bij passen.. :(

Arv

ik zou maar al te graag alles van je kopen maar mijn geld loopt steeds weg!
als iemand weet waar het heen gelopen is? ik hou me aanbevolen
Origineel geplaatst door lo-fi
Nou laat maar dan.
Ik flikker de hele zooi wel uit 't raam.
[mijn raam staat altijd voor je open!*D ]

Als je die 404 hebt laten repareren kun je me pb-en. Ik ga niet bieden op een apparaat dat technisch niet goed werkend is. Ik denk dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt. Maar je ziet, ik wil 'm wel hebben !

Origineel geplaatst door Niels
Als je die 404 hebt laten repareren kun je me pb-en. Ik ga niet bieden op een apparaat dat technisch niet goed werkend is. Ik denk dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt. Maar je ziet, ik wil 'm wel hebben !

Als ik 'm heb laten fixen denk ik dat ik 'm wel weer wil houden. Het is 'n lekker dik en supercompact bakkie, met unieke geluiden door die 2 Lfo's. Maar tweedehands kan ik er denk ik MAXimaal 200 euro voor vragen...

Trouwens de Zoom 1201 is verkocht. Da's tenminste iets.

ik heb wel intresse in de Kaoss pad 2...nog ff me financiele ding bekijken. Maar is een mooie aanvulling voor naast me MPC2000XL om samples te flippe:L

Origineel geplaatst door olafmol
erg is het he? niemand wil meer wat kopen..... Olaf

Inderdaad...lijkt wel of we het weg moeten gaan geven...
Ik bedoel, 500 leden op dit forum en niemand ziet dat wij jullie prachtige
deals aanbieden ;)

equate

Laatst gewijzigd:
ja jammer eigenlijk..Maar weetje wat het lekkere bij mij is...ik ben er een jaartje tussen uit gegaan (volgend jaar weer school) en werk full-time bij RAF amsterdam..heb geen vaste laste dus kan al me geld heerlijk uitgeven aan gear en andere leuke dingen:{

Origineel geplaatst door bambamstudio
de leden zijn toch niet verplicht om te kopen als iemand iets aanbied?

nee...hehe...dat lijkt me logisch (..duh)
Maar is meer een opmerking van: "goh, da's toch gek eigenlijk dat bijna niemand
iets meer koopt"

equate

Origineel geplaatst door bambamstudio
ja maar als je dan zegt van 'Inderdaad...lijkt wel of we het weg moeten gaan geven...
Ik bedoel, 500 leden op dit forum en niemand ziet dat wij jullie prachtige
deals aanbieden' , dat vind ik dat je zoiets suggereert....

Dat maak jij er van.

of mag je zoiets niet zeggen?
strookt het niet met de dsf "normen & waarden" ??

:confused:

equate

Origineel geplaatst door equate
Dat maak jij er van.

of mag je zoiets niet zeggen?
strookt het niet met de dsf "normen & waarden" ??

ik hou mijn mond wel weer.....
Jullie weten toch alles beter dan ik.....
En als mod mag je kennelijk geen mening hebben.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back