• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis Nanotracker- te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Waveglider

Skyglider
NanoTracker.jpg

Alesis Nanotracker (16 sporen midi recorder/sequencer) te koop/ruil aangeboden - Iemand interesse ? Doe maar een bod, Ik gebruik hem niet maar hij werkt perfect is als nieuw (geen enkel krasje ofzo) en komt in de originele doos met adapter.
Probeer dit maar eens ergens te vinden, Alesis heeft dit ding nooit gereleased dus dat maakt dit beestje zeer zeldzaam. :bekdicht:

Hier kan je wat meer info en specs afhalen:
http://www.synthony.com/vintage/nanotracker.html

Groetjes :doei:

Niemand ? mag echt goedkoop weg hoor - Of mischien heb je nog iets staan dat je toch niet meer gebruikt en denkt dat het toch niks waard is ? Ik wil het altijd horen hoor 8D

nogal een rare tekst om te lezen en benatwoord mijn vraagje hiero p niet echt..
kan zo een ding ook een dump lezen vanuit eenline6 pod, zodat ik op dit ding mijn ' sounds' via midi kan opslaan?

zo ja.. 20 euro?? :L 8o) :o:

nogal een rare tekst om te lezen en benatwoord mijn vraagje hiero p niet echt..

Ik DENK van wel , die nanotracker kan normaal gezien ALLE midi data lezen en opslaan. Daar ik echter zoiets nooit getest heb kan ik dit niet met zekerheid zeggen, je mag hem altijd komen testen op voorhand hoor.

zo ja.. 20 euro??

30 en je mag hem hebben 8)

Origineel geplaatst door Waveglider
Ik DENK van wel , die nanotracker kan normaal gezien ALLE midi data lezen en opslaan. Daar ik echter zoiets nooit getest heb kan ik dit niet met zekerheid zeggen, je mag hem altijd komen testen op voorhand hoor.

30 en je mag hem hebben 8)
voor 30 euro kan je niets misslaan denk ik :)
anders kan ik em voor zat dingen nog gebruiken.. (en anders 30 euro voor apparatuur patsen :D whahahah )

eeh.. PB je even over de rest :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back