Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dan verdienen ze er ook geen geld meer aan, dus is er op elke andere wijze ook 'legaal' aan te komen nutuulkBetaalde versie is alleen niet meer aan (op legale wijze) aan te komen

dan verdienen ze er ook geen geld meer aan, dus is er op elke andere wijze ook 'legaal' aan te komen nutuulk
waarom staat de 'super wave finetune' bij osc 1 op 11 uur qua centre en bij osc 2 op 1 uur?

wie zegt dat ik daar vanuit ging, ik merkte het alleen maar opWaarom ga je er vanuit dat ze op centre staan?

werkelijk? ...thanks yooz!6 heeft gelijk

Hey,
Waarom hebben ze nooit aandacht aan JP8080besteed.
klinkt echt super er is ook geen andere synth die ik tegen ben gekomen die erop lijkt.
Wat is voor jou het alternative softsynth voor de JP8080?
grtz,
Milano
1750 euro
Ik heb zelf een jp8080 en de superwave softsynth.
Ik moet zeggen dat de JP8080 subtieler klinkt dan de superwave.
Qua interface hebben ze wel veel van elkaar mee maar de superwave heeft een ietwat meer pushy sound. En het plezier van met een JP8080 te werken is echt wel TOP! prachtige synth die smeekt om getweakt te worden!! De perfecte pad en ambience creator voor mij. Heb em al sinds hij net uit was en hij is gelukkig al heel wat in prijs gedaald, nu te vinden voor 500 euro, heb er destijds nog 1750 euro voor gegeven maar nog geen moment spijt gehad.
Sparen en kopen zou ik zeggen!
Grtz,
TimeFly
Superwave is natuurlijk niet meer echt een goede vergelijking. Het is een oude VST die bovendien gemaakt is met Synthedit.
Sylenth1, Gladiator, Zebra2, Reaktor etc. zijn IMHO betere software-alternatieven die bovendien een stuk goedkoper zijn dan een JP8080.
De JP is een superbak maar zelf zou ik niet meer zoveel geld uitgeven voor een VA uit 1998.

da's idd vrij snel te zien aan de waveformselector stack waarbij de drukknop links in het midden zit ten opzichte van de leds,gemaakt is met Synthedit.
Lennardigital sylenth1 zonder twijfel
luister maar eens wat mp3 demo's op www.lennardigital.com
die superwave vst die hier besproken wordt vond ik eigenlijk maar 3 keer niks...