:: Mystique - The Next Generation (snip)

mario

Naar de knoppen...
Dacht laat ook maar een keer wat van me horen. Lang gelee, bij deze een snip waar ik nu even mee bezig ben. Hoop dat het moeite waard is binnen te halen en bovendien te luisteren!

Progressive-Uplifting Trance:
Mystique - The Next Generation.mp3

Pakweg 1:40 min. dus arrangement nog veeeel verder uitwerken. Any comments?

Laatst gewijzigd:
Even los van de stijl, een beetje hard.

Mix over het algemeen wat harder uit. Zal het eens een tandje terug schroeven.

Bijgesteld!

Denk je dat het nu beter is geworden? (is geen retorische vraag hoor)

Nee meer sarcastisch Fuse. Whatever. Kan het meer opvatten als.., je vind het niks. Ieder zijn ding, ieder zijn mening. Respecteer ik! Weet ook wel beter.

Nee dat bedoelde ik dus niet.

Of jij die nieuwe versie beter vindt.

Ik ben alleen maar een zeurpiet die over mixen loopt te mekkeren. (zo sarcastisch genoeg?)

Hehe. Wil ook niet zeuren maar dat wil ik juist van jou en andere onder ons hier weten! Opbouwende kritiek want aan m'n eigen mening heb ik weinig Fuse. Begrijp me niet verkeerd.

Klinkt iig niet meer zo overstuurd. (nog wel een tikkie hoor)

En die kick is niet mijn smaak. Ik houd zelf meer van lagere kicks.

Ligt het nou aan m'n laptop speakertjes of zit er gewoon geen bas in dat nummer?
Ik vind het in ieder geval beter klinken dat de vorige versie.
Over gebruikte geluiden zal je mij absoluut niet horen, zelf eens een nummer gemaakt met zwaar knallende drums die een maat van me te hard vond staan terwijl de drums voor mij nou juist het nummer maakten.

Bedankt voor jullie reactie jongens maar wel vreemd dat hij nog een tikkie overstuurd is terwijl de hard en software hier anders zeggen. Slaat netjes en mooi binnen de lijntjes.
Bass genoeg, denk dat het aan je labtop ligt neuromancer maar kan me dr wel iets voor bij voorstellen.

Het gaat mij meer om de kwaliteit van de mix, niet om de rest. Thats a piece of cake!

Commentaar is welkom! Afkraken mag maar wel onderbouwen aub.

Laatst gewijzigd:
Afkraken is voor mensen die niets zinnigs weten te zeggen over een nummer, die zeggen dan "ja, klinkt leuk" of "ja, is wel grappig"

Bij nummers van mij gaat de meeste tijd eigenlijk altijd zitten in de eindmix.
Het nummer vaak terugluisteren ook op andere installaties en luisteren naar wat je nog niet goed vind.

Nu ik nog eens terugluister denk ik dat er nog een ietsje meer hoog in de hats mag zitten...

Dat heb ik ook neuromancer. Met arrangeren, inspelen en dergelijke heb ik geen moeite. De eindmix cq masteren, daar gaat het mij om. Bedankt voor je advies :)

Back