Zonder opties zeker. Ik heb er met harde schijf, cd-brander, digitale aansluitingen en volledig geheugen ruim een jaar geleden het dubbeke voor betaald. Succes ermee!
Yep ik heb ook zo'n 1600 neergeteld voor de mpc4000plus,
dus erna heb ik nog het adat board en nog eens 256 mb ram
bijgestoken alsook het wordclock board,je kan al inbeelden dat dit nog eens een smak geld kost :-( ,dus zou me verbazen
dat die MPC4000's voor 875 euro verkocht worden,zelfs zonder iets erin lijkt me het weinig en een MPC4000 plus zal nu nog gemakkelijk
1450 euro gaan
Hopelijk heb je succes om er ééntje op marktplaats te versieren,
maar denk dat op synthforum niemand deze aan 875 euro laat gaan ;-)
vergis je nie...de mpc4000 heeft een o.s. met bugs, die zullen nooit door akai gefixed worden, er staat inmiddels een nieuwe mpc5000 op de maarkt (ik vind dit ook niets)...er komt een linndrum2...
voor een volledig uitgebreide version...incl 8 uitgangen is net een op ebay voor 1270€ verkocht
OK dan!
Ja de mijne krijg je niet
ik ben a propos nog niet al te veel bugs tegengekomen.
ik vrees dat de mpc5000 de 2dehandse waarde vd mpc4000 niet snel gaat bepalen
maar veel geluk idd! :-)
Hallo,Hatsum,die op ebay is niet zoals er bijstond een MPC4000plus,
deze zijn blauw.Die hebben ze erna op de markt gebracht,dit was een mpc4000 versie met onmiddelijk een 80 GB harddrive,256 mb
geheugen en de effecten erin,en cdrom.
Die op ebay was de eerste versie,de witte,met wel het geheugen volledig uitgebreidt en 8 analoge uitgangen board.
Maar er is geen sprake van harde schijf en weet zelfs niet als bij deze eerste unit's het effect board eral inzat.
De Mpc5000 was duidelijk eerst MPC3500 genoemd,vindt een verwijzing in de manual ;-),om marketing redenen hebben ze deze dan maar MPC5000 genoemd.
T'is gewoon een ander beestje,daar de MPC4000 zijn sampler
volledig de Akai Z8 engine is en die van de MPC5000 een phrase-sampler.
Denk dus niet dat de MPC4000's nu massaal zullen verkocht worden ;-)
NU dit allemaal wil niet zeggen dat ik je geen goedkopere MPC4000 gun of zo ;-)
T'is een beestig machine en hoop echt dat je binnen je budget er ééntje kan vastkrijgen,maar ben er zeker van dat hier op synthforum niemand denkt zijn mpc4000 weg te doen aan 875 euro,
die personen op Marktplaats hadden zeker vlug geld nodig of zo ;-)
Wel gebruik hem voorlopig nog te weinig :-(,
dit omdat ik eigenlijk momenteel met teveel zaken bezig ben :-)
T'is erg,maar als je meerdere synth's hebt,kan dit gebeuren.
Daarbij heb hem eigenlijk gekocht om later live mee te gaan
en om de sampler,maar heb nog andere samplers,zoals die in de FantomX en de VP9000,dus is nog effe uitzoeken waar en hoe ik dit allemaal ga gebruiken ;-)
Het is ook geen makkelijk apparaat. De ASQ-10 vind ik een stuk simpeler. Maar ik was in de diverse besprekingen al gewaarschuwd. Bij de 4000 is Roger Linn dan ook niet meer betrokken geweest.
Hatsum, ik gun je ook een goedkope 4000, maar blijf realistisch. Bedenk dat losse opties relatief duur zijn.
Die MPC4000 voor 875...heb ik ook's op gereageerd toen dacht ik ... een leukerd die plots in engeland bleek te wonen, me wel al verzekerde dat 'you will have a lot of fun with this fantastic machine' en me voorstelde de betaling via een third party te regelen.
Ik vond het al van in den beginne redelijk onrealistisch maar bon...dus topicstarter : ik denk dat je prijs nogal onrealistisch is.
Euh,maar die verwijzing naar Ebay,dacht dat deze toch in Engeland te koop stond of was dat maar een voorbeeld en heb je
dus een andere voor 822 euro kunnen strikken :-)
Dan kan je nu dus lekker freaken,veel plezier ermee
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.