Cubase of een ander midi prog voor Atari

renehelmig

Stamgast
Hi all,

Ik heb een 1040stfm maar geen software en ik ben op zoek naar een sequencer progje zoals cubase of whatever.

Iemand een idee?

Alvast bedankt voor je hulp.

Greets,

Rene

Cubase lijkt me de beste optie voor een atari.

Cubase is de beste optie voor een atari alleen niet meer verkrijgbaar.
Ik weet niet of je Cubase momenteel als "Abandonware" mag zien daar het niet meer verkrijgbaar is.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van andere mensen op het forum hierover...
Steinberg levert het niet meer, maar het wordt nog wel gebruikt door sommige mensen.
Is het op z'n moment toegestaan om een gekraakte versie te verspreiden of wordt dit nog steeds gezien als illegale software..

Hi all,

ik ben op zoek naar een sequencer progje zoals cubase of whatever.

Ik heb hier nog een volledig exemplaar liggen van Notator SL, uiteraard legale versie inclusief de volumineuze handleiding in A5-ringband.

Mag je gratis hebben, verzendingskosten zijn dan wel voor jou.

Notator SL = voorloper van het huidige Logic gemaakt door C-LAB.

Mochten er nog gegadigden zijn, ik heb 2 volledige exemplaren, die hier al enkele jaren stof happen. De Atari's zijn reeds geruime tijd verdwenen en ik ben niet meer van plan om nog een Atari te gebruiken.

Hover schreef:
Mochten er nog gegadigden zijn, ik heb 2 volledige exemplaren

Beide exemplaren hebben intussen een nieuwe eigenaar gevonden en gaan spoedig de deur uit.

Om deze draad toch nog wat van nuttige informatie te voorzien:

Naast Notator heeft C-LAB destijds ook Creator gemaakt:

Notator bevat alles van Creator plus volledige ondersteuning om zelf partituren te maken, bewerken, afdrukken (vandaar ook de naam)
Creator is enkel de (erg goede) MIDI-sequencing software.

Trouwens, hoe heet die voorloper van Cubase ook al weer? Twelve track of zoiets?

Die cubase LIte vond ik toch wel minder dan atari's laatste cubase versie....
Zelf heb ik Cubase v2, maar die is ongeveer als de lite versie dacht 'k...

Wil eigel'n wel eens C-Labs (Notator) Logic voor de atari proberen !!!

Back