Roland TD-3 Demo's

Juuliea

Bibliothecaresse in Black
Laatst gewijzigd:
Hé das lachen. Had er nooit echt bij stil gestaan dat ie ook een Midi-uitgang heeft :stupid... Oke ik voel me vrij stom nu, maar ik gebruik hem zelf alleen om dagelijks m'n oefeningetjes op te doen (iets dat op een kleine studentenkamer nogal lastig wordt als je het akoestisch wilt...), dus ik heb verder nooit naar de overige mogelijkheden gekeken. Krijg wel zin om nu zelf ook een demo'tje op te nemen, maar ik heb ooit begrepen dat als je via de line-in van je pc opneemt dit nogal desastreus is voor je speakers. Iets met transiënten ofzo.

Hé das lachen. Had er nooit echt bij stil gestaan dat ie ook een Midi-uitgang heeft :stupid... Oke ik voel me vrij stom nu, maar ik gebruik hem zelf alleen om dagelijks m'n oefeningetjes op te doen (iets dat op een kleine studentenkamer nogal lastig wordt als je het akoestisch wilt...), dus ik heb verder nooit naar de overige mogelijkheden gekeken. Krijg wel zin om nu zelf ook een demo'tje op te nemen, maar ik heb ooit begrepen dat als je via de line-in van je pc opneemt dit nogal desastreus is voor je speakers. Iets met transiënten ofzo.

Werkt geniaal! Heb ook de TD-3, midi out naar computer en rammen maar.. Draai zelf EZdrummer en Addictive Drums, top! :okdan:

Ah, nog niet eerder gehoord van EZdrummer en Addictive Drums, heb even wat opgezocht en dat ziet er wel erg gaaf uit. Jammer genoeg vrij prijzig. Ik ben maar een student :(. Ik ben nu eerst wat geld aan het sparen voor Ableton Live, zodat ik eens van Buzz kan afstappen. Zodra ik die heb ga ik eens checken wat daarmee mogelijk is, maar dat kan nog eventjes duren..

Back