• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Flightcase

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Flying Panther

Vliegend lid
Aangezien een stevige tas veel gemakkelijker is op de fiets dan een flightcase, bij deze te koop/ruil aangeboden:

Orginele Roland flightcase/koffer van hard plastic (hardshell). Voordeel van deze case is dus dat deze niet veel weegt, maar wel stevig is!

Tijdje geleden gekocht om mijn XP-30 in te vervoeren (is overigens niet orgineel voor de XP-30 bedoeld). Vandaar dat je er gratis een grote lap noppenschuim bij krijgt die je precies in de bodem en deksel kan leggen (werkt prima, de XP-30 lag super stevig). Bij navraag bij Roland Benelux kwamen ze daar tot de conclusie dat ze eigenlijk ook geen idee hadden wat erin gezeten kon hebben.

Maar ondanks dat de case gescheiden is van de orginele inhoud, is deze nog wel in erg goede staat (enkele gebruikskrasjes op de buitenkant) en van binnen netjes schoongemaakt. De case is af te sluiten met een (zeer simpel) slotje. Zitten tevens in de deksel wat vakjes met een elastiek ervoor, misschien handig om diskettes op te bergen ofzo (zie foto).

Binnenmaten zijn ongeveer 103x34x10 cm. De hoogte loopt af van 10 naar ongeveer 7 cm. Een niet al te hoog 61-toetsen keyboard of synth moet er over het algemeen dus wel inpassen (mijn XP-30 had nog wat ruimte over, zowel in de lengte, breedte als hoogte). De vorige eigenaar gebruikte de koffer overigens om een gitaar mee te vervoeren, dus dat kan ook ;)

Richtprijs is 85 euro. Wordt niet verzonden.
Ook interesse voor een ruil met een EHX Small Stone USA, Roland SR-JV08 - Keyboards of the 60's & 70's, TC Electronic M300 / M350 of iets anders (maak me gek ;)) met eventuele bijbetaling van jouw of mijn kant.

Attachments

• flightcase1.jpg
    flightcase1.jpg
    149,9 KB · Bekeken: 148
  • flightcase2.jpg
    flightcase2.jpg
    149,7 KB · Bekeken: 126
  • flightcase3.jpg
    flightcase3.jpg
    119,2 KB · Bekeken: 119
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand is met enige interesse voor deze mooie synthkoffer. Daarom nog maar een keer een schop omhoog (kan ie best hebben).

Voor degenen die van taart houden: als je voor dinsdag langskomt krijg je naast koffie ook een lekker stuk appeltaart! :koffie:

Mocht je in het oosten wonen en Delft te ver vinden, kan ie eventueel ook opgehaald worden in Apeldoorn (alleen in het weekend).

En t is echt een mooie case hoor! Perfect als je vaak je synthesizer moet vervoeren, maar je jezelf geen breuk wilt tillen aan een houten kist.

Gezien de maten zou de flightcase ook prima geschikt kunnen zijn voor bijvoorbeeld een Roland D50, JV-35/50/80 of JX-305. Daarnaast zullen er nog talloze synths zijn die erin passen.
Mocht je niet zeker weten of je synth past, dat mag je natuurlijk gerust komen proberen.

Verder nog een paar extra fotootjes van de binnenkant met en zonder schuim en van het slotje.

Ruilen met een stevige en in goede staat verkerende 61 toetsen keyboardtas zie ik ook wel zitten. Richtprijs is nog steeds 75 euro.

Attachments

• flightcase4.jpg
    flightcase4.jpg
    161,9 KB · Bekeken: 131
  • flightcase5.jpg
    flightcase5.jpg
    151,7 KB · Bekeken: 127
  • flightcase6.jpg
    flightcase6.jpg
    151,5 KB · Bekeken: 124
Hij gaat niet op de vrijmarkt voor 2 euro van eigenaar verwisselen, maar vanwege Koninginnedag kan het zomaar zijn dat er een mooie deal te maken valt :kroon:

Ruil met een USB/Firewire geluidskaart (minimaal 8in/out), Frontier Alphatrack, of Emagic Unitor8mkII mag je ook voor PM-en.

Ook geschikt voor het vervoeren van middelgrote geweren.. :maffia:

Maar eigenlijk zou dat zonde zijn natuurlijk....

EK-Knaller: 65 euro!

Vrijblijvend passen en meten onder het genot van een kop koffie mag nog steeds!

Ruil met een Lexicon MX200, TC M350, Small Stone USA of Frontier Alphatrack zie ik ook nog wel zitten :)

Er is een gegronde reden om aan te nemen dat een Roland D20 hier ook prima inpast.

Wie kan ik hier gelukkig mee maken?

Begint nu echt in de weg te staan, dus daarom wie deze mooie case voor zondag komt ophalen mag m voor 50 euro meenemen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back