Factory Patches Roland D5

Status
Please reply by conversation.
Hoi,

Dank voor de link. Ik had 'm ook al gevonden. Je moet er eerst een editor voor installeren. Dat leek me weer zo'n gedoe. Ik hoopte dat iemand ze als SysEx zou hebben. Maar goed, dan maar deze route.

hey Luigi, doet dat ding het nou ook met D-10 / D-110 sysex banks?

Geef maar je email adres, ik heb hier iets van 2000-2500 sounds liggen.
Met zoiets als Send SX kun je die wel in je D5 krijgen.
D5 is hetzelfde als de rest van de D serie zonder de effecten met wel met arpeggiater als ik het goed heb.

Iets verder gekeken op de Chez Alice pagina dan mijn neus lang is en zowaar factory banks gevonden. Editor geinstaleerd en ja hoor: gaat mijn pet te boven. MIDI note on verzenden gaat nog wel maar met banken schuiven loop ik al snel vast. Bovendien lijkt de D5 alleen data te saven/laden van/naar data cards? Uit de handleiding kan ik niet opmaken of je wel patch dumps kan doen, laat staan multitimbral setups. Ik zou het graag simpel met MIDI-Ox doen. @Hanz: zo te zien moet het lukken met D5/D10/D20/ en D110's . Pff, maar gauw weer even analogebakkenmuziek maken op de zondagmiddag.

Operatie geslaagd dankzij de patches van Chilistein. De D5 geeft wel een foutmelding (Data Mismatch) bij het laden van de D10 factory sounds maar dat mag de pret niet deren. Allen bedankt voor de hulp.

Status
Please reply by conversation.
Back