Arp 2600 deksels!!!

Status
Please reply by conversation.
Ik heb wel een deksel van het cabinet maar ik mis ook de deksel van het keyboard. Erg veel heb ik er niet voor over trouwens maar als er iemand is die er nog een over heeft.....

Ik verwacht niet dat hier een antwoord op komt trouwens en er zullen meer Arp 2600's zijn zonder als met deksels omdat die vaak in de schuur ofzo weg stonden te rotten.

Arp 2600 deksels!

Arp 2600 deksels!

Je bent dus ook op zoek naar een deksel voor je keyboard?
Tja veel zullen er niet zijn, aangezien er maar zo'n paar duizend van zijn gemaakt.......

ik heb ook een arp zonder deksel.
heeft iemand een deksel te leen? of goede foto's met maten en beschrijving? dat moet toch na te maken zijn?! in serie wordt het nog goedkoper ook!

Ik ben er uit! Ik heb Saint Eric gebeld en gevraagd naar de maten. Een vriend van me is timmerman en die gaat ze passend maken. Maar dan nog de tolex. Lukt me wel, maar welke soort? En het zoeken naar de hardware wordt een probleem. Heel gek, maar ik wil hem gewoon compleet hebben....

tolex heb ik gisteren een stukje van gekocht toevallig, hardware zou je kunnen vervangen door nieuw, zeer goed gelijkend. zowel op synth als koffer, pas altijd dan en daar is zat van te vinden.

Hi Leo,

Wat voor tolex heb je gekocht? Komt het overeen met het orgineel? Waar heb je het gekocht?

bij ep service in schagen. ze hadden er van alles. niet echt goedkoop, maar ik heb geen idee wat zoiets mag kosten. (25 per meter van 135 breed) ik heb standaard zwart genomen, mijn plan was de kast zelf opnieuw te doen, dus het hoeft niet 100% hetzelfde te zijn.
je kan ook voor krokodil of slang gaan!
ik ga nog eens kijken of ik inderdaad alles ga vernieuwen, of toch gewoon netjes bijwerken. een oude bak mag er gebruikt uitzien toch, zolang het maar niet te gek wordt.
en de maten?

ik heb m opengeschroefd en ik denk dat ik een nieuwe hardhouten kast ga maken, zonder tolex. mijn spul ligt hier dus evt ter overname.
deksel laat ik maar achterwege, denk ik.

Is het mogelijk dat je een stukje op de foto zet? Op zijn site zie ik het niet goed. Ik wil hem toch zoveel mogelik orgineel laten lijken.....

foto's, ik heb mijn best gedaan!

Attachments

• DSC00913.JPG
    DSC00913.JPG
    724,9 KB · Bekeken: 58
  • DSC00914.JPG
    DSC00914.JPG
    720,4 KB · Bekeken: 56
  • DSC00915.JPG
    DSC00915.JPG
    593,9 KB · Bekeken: 61
  • DSC00916.JPG
    DSC00916.JPG
    606,2 KB · Bekeken: 55
  • DSC00917.JPG
    DSC00917.JPG
    665,1 KB · Bekeken: 52
Ik adviseer toch een deksel op de synth te monteren. Ik ben zelf nu bezig alle sliders te demonteren en te reiningen. Er gaat een hoop stof inzitten. Met een deksel heb je langer plezier van kraakvrije sliders. Nu staat het paneel wel bijna vertikaal maar toch.

Ik heb de originele deksel van het keyboard (2620) maar bij de 2600 heb ik een niet-originele deksel. De originele deksel is naar veruid vergaan bij een kelderbrand.

Status
Please reply by conversation.
Back