Inofaith 's eerste BeatBox Show op YouTube (met KP3)

Inofaith

Inofaith
Ik doe het nu al zo lang... (5 jaar) en ik heb alleen nog maar scratch video's en animatie op YouTube gezet.
Dus ik vond het tijd worden eens wat beatbox te laten zien, en vooral horen:
Enjoy! (Benieuwd wat jullie er van vinden)

Klik op het plaatje om te bekijken.

(Voor iedere Loop in de KP3 verschijnt er een klein videotje: Rood = opnemen, Groen = speelt geLooped af)

(Tevens ook mijn eerste filmpje wat de volle 10 minuten duurt.
In het begin gaat de opbouw nog even wat stroef, maar kijk 'm gewoon maar helemaal, op t einde vind ik t best geslaagd.)

Dank u!

Nee voor dit filmpje is geen midi gebruikt.
Ik heb alles naderhand ge-keyframed in mijn video-edit programma 8~

Hoewel ik nog wel op zoek ben naar een manier om snel video+audio loops te maken en net als audio loops/samples te gebruiken, maar dan live.

(115 BPM voor de audio, en 25 frames per seconde voor de video... dus dan willen de beginpunten van maten nog wel eens verschuiven :slotje:
125 BPM was dan makkelijker geweest.)

audio+video loopen moet je met Eboman gaan praten.

deze van jou vind ik tof zeg:
Inofaith - The Drum, Having It The Drum's Way (pt 3 of 3)
Hey dankje!

En heeel erg bedankt voor de link van Eboman. Ik wist niet dat die gast en SmadSteck bestonden. Ik ga ze een mailtje sturen want zij zijn dingen bezig waar ik al jaren over droom. Thnx.

Wat leuk dat je deel 3 van The Drum zo tof vind, deel 2 heeft de meeste kijkers, maar in deel 3 ga ik los op de Kaoss Pad en wordt t een beetje chaotischer en vetter :P.
Als je t vet vind kan ik er misschien nog meer filmpjes van maken (andere tracks). Want tegenwoordig ben ik ff niet meer met scratchen en mixen bezig maar wel de MPC en kaoss Pad.

greetz!

Ik heb op lowlands eens Jamie Lindell gezien, die dat deed met een mpc1000.
En dan ook ging zingen enzo, een heel nummer met z'n mond.

ik vind die live stotter effecten op de beat geweldig.
Ebo is er al heeel lang mee bezig.
Hij kan dus ook scratchen met beeld en geluid,
velly cool!

ik vind die live stotter effecten op de beat geweldig.
Ebo is er al heeel lang mee bezig.
Hij kan dus ook scratchen met beeld en geluid,
velly cool!
Jep, die stotter effecten op de beat is voor mij altijd DE voornaamste reden geweest om een Kaoss Pad te halen.

En ik zat voor scratchen met video maar te wachten op Serato Scratch Live en de nieuwe plugin... maar die is nog steeds niet uit =(

Ondertussen maar ff met de plaatjes verder :dj:

Ik heb SmadSteck en Eboman gemaild, dus ik ben benieuwd of k wat kan betekenen of een dialoog op gang kan krijgen.. very exciting.

Back