Audiophile 2496 heel dof :S

1908

Stamgast
hoi, toen ik net cubase opstarten was de instelling ff versprongen op de on board geluidskaart ,toen ik daarna de audiophile gewoon selecteerde kwam ik erachter dat ie heel dof klinkt tegenover de onboard geluidskaart :S
kan dat betekenen dat ie kapot is ofzo ?
want in het verleden vond ik altijd dat de onboard geluidskaart een stuk doffer was .
zijn er mensen die dit ook hebben of hebben gehad ?
groeten

een artefact zoals jij het beschrijft klinkt niet normaal.

heb vroeger een audiophile gehad... best ok kaart, en geen duidelijke vervormingen... =)

Ik denk dat als je de driver even deinstaleerd en daarna weer herinstaleerd je het probleem wel hebt verholpen ... tenminste dat hoop ik dan voor je !

Geestig. zo'n zelfde kaart heb ik vorige week de kliko ingegooit omdat het rechter kanaal veel zachter was dan het linker kanaal.
Waardeloze troep die m-audio zooi. De Audiophile USB die ik had begon ook na een jaar te kraken.

Maar succes. hopelijk kun je het op lossen.

nouja, je moet niet 1 defect exemplaar gelijkstellenaan de gehele productielijn.
prijs/kwaliteit vind ik het een top aanrader.

ikzelf heb de delta1010 met breakout box, en die werk perfect. kan er niks op aanmerken wat geluidskwaliteit betreft. en nog eens 1000 euro extra neerleggen voor iets waar ik toch het verschil niet in hoor is dan pure zonde.

ik hoop dat het probleem opgelost kan worden...

nouja, je moet niet 1 defect exemplaar gelijkstellenaan de gehele productielijn.

2 van mijn 2 m-audio producten waren waardeloos. Ik kan mij voorstellen dat
dit simpele pech is (statestiek), maar mijn vertrouwen in maudio is er niet meer.
Komt nog bij dat de support onbeschofte e-mails terug stuurt.

"RTFM" luide de reply toen ik zeer vriendelijk vroeg waarom ik niet 2 van de 2 stereo inputs simultaan kon
gebruiken (ze pronkten in de advertentie met 2 stereo inputs op de audiophile)

Laatst gewijzigd:
2 van mijn 2 m-audio producten waren waardeloos. Ik kan mij voorstellen dat
dit simpele pech is (statestiek), maar mijn vertrouwen in maudio is er niet meer.
Komt nog bij dat de support onbeschofte e-mails terug stuurt.

"RTFM" luide de reply toen ik zeer vriendelijk vroeg waarom ik niet 2 van de 2 stereo inputs simultaan kon
gebruiken (ze pronkten in de advertentie met 2 stereo inputs op de audiophile)

ze hebben dus nooit gezegt dat je beide tegelijk kon gebruiken?

Back