• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Electron Machinedrum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

scienide

Stamgast
Afgelopen Juli heb ik dit prachtige beestje aangeschaft om "opnieuw te beginnen met produceren",
aangezien ik al meer dan twee jaar niks meer had gedaan en gekund met de apparatuur die ik had, vanwege ernstige RSI klachten. (twee en een half jaar geleden kon ik niet eens meer een biertje optillen).
De manier van sequencen van de drums was en is met de MD perfect. Helaas staat nu de Access Virus koud te worden,
want ik kan de computer nog steeds niet aanraken. (######)
De release van de MC-909 heeft mij weer enige hoop gegeven, om zo volledig onafhankelijk van de computer te zijn en weer eens een nummertje te maken.
Omdat ik helaas nog steeds aan de studie ben (en de RSI klachten hebben ook niet echt bepaald bijgedragen aan een spoedig verloop daarvan), is de financiering van de MC-909 een redelijk groot probleem en ik heb daarom toch maar besloten om de MachineDrum te verkopen.

De MD is nog geen half jaar oud, en in perfecte staat = nieuwstaat. (aankoopbewijs, manual en orginele doos aanwezig)
Prijs: 1050 euro

groeten,

Joeri

scienide@gmx.net
06-28554122

Hij had al gezegd dat hij er een zou kopen. Dus toch. :)

Mooi dan!

De laatste tijd gaan die dingen best wel veel weg. Er zijn dan toch een aantal mensen op uitgekeken of gaan ze voor een DSI Evolver of zo.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back