Cover Oxygene part 5(tweede deel)

Klinkt erg mooi allemaal, zeer sfeervol etc en bladiebla..

Maar gezien je bash gedrag lately in de 'waarom een atari'- en 'sf contest'- threads op dit forum zou ik eigelijk willen zeggen dat JMJ inmiddels toch wel flink achterhaald is en waarom zou je hem nadoen ipv zelf wat proberen te bedenken, beetje goedkoop vind ik dat, maar ja, er zijn altijd mensen die zelf geen inpiratie hebben en dan maar goedkoop anderen na gaan zitten doen en zelf nergens geen verstand van hebben, dat is algemeen bekend, maarja, da's dan weer de mening van een achterlijke..

Maar het klinkt fijn hoor.. :mega:

Klinkt erg mooi allemaal, zeer sfeervol etc en bladiebla..

Maar gezien je bash gedrag lately in de 'waarom een atari'- en 'sf contest'- threads op dit forum zou ik eigelijk willen zeggen dat JMJ inmiddels toch wel flink achterhaald is en waarom zou je hem nadoen ipv zelf wat proberen te bedenken, beetje goedkoop vind ik dat, maar ja, er zijn altijd mensen die zelf geen inpiratie hebben en dan maar goedkoop anderen na gaan zitten doen en zelf nergens geen verstand van hebben, dat is algemeen bekend, maarja, da's dan weer de mening van een achterlijke..

Maar het klinkt fijn hoor.. :mega:

Ik begrijp uw reactie tov mijn uitspraken. Het is gewoon een voorliefde voor jarre (en zeker zijn oxy/equi platen). En ik beschouw niemand hier als een "achterlijke". Maar dat zijn uitspraken die in een "context" moeten bekeken worden. Nogmaals ik vind hier zeker niemand achterlijk of zo.

Ik vind dit hardstikke goed gedaan. Er valt nog wat klein polijstwerk te doen als je 't 1 op 1 wil doen, maar dit belooft een hoop. Wat heb je er nog allemaal qua effecten achterhangen?

demian: reverse-engineering is ook een kunst ;).

demian: reverse-engineering is ook een kunst ;).

Dat is het zeker. :)

Als je Kubricks posts hebt gelezen in de door mij genoemde threads dan snap je mijn reactie wel denk ik. Kubrick heeft hem in ieder geval begrepen volgens mij.

En idd, fijn gedaan deze track, maar dat zei ik al, ik heb er van genoten. :okdan:

Back