Grote site met manuals gevonden

Resonance

Turn up the reso!
In de manuals staat de tekst: Share your manuals, dont sell them!

en terecht, al die k*t sites die manuals verkopen wordt je ook een keer stront ziek van als je eens ergens naar op zoek bent..

deze site heeft echt de wereld aan manuals en geheel gratis :okdan:

http://safemanuals.com/

maar er staan er idd ook een paar tussen die jij erg goed kan gebruiken reso :D

Toevallig kwam ik hier omdat ik op zoek was naar een manual voor de Boss DR-660 maar die hadden ze nou weer net niet :duivels:

Goeie site inderdaad. Helaas hebben ze niet de manuals die ik zoek (en geen service manuals, ik verlang teveel, ik weet het) maar dat mag de pret niet drukken. Bookmark waardig, thanks.

Edit: Boss manual heb ik toevalig nog online staan: www.sternstudio.com/DR-660.pdf

Thanks, had m ondertussen alweer gevonden :)

@ 6

manual van de sampler heb ik gelukkig nog origineel dus dat scheelt weer 418 paginas print werk :)

Toevallig kwam ik hier omdat ik op zoek was naar een manual voor de Boss DR-660 maar die hadden ze nou weer net niet :duivels:

staan die dingen niet gewoon gezellig online bij rolandus.com in hun meteloos grote roland/boss/rhodes manual database?

net zoals dat yamaha, korg, akai, emu/ensoniq en diverse andere merken gewoon de manuals op het net hebben geplempt?

op de roland site was alleen een turbo start manual te vinden van 1 of 2 paginas ofzo..

Back