MEESHA's Free VST Plugins

Vanaf nu GRATIS beschikbaar: Mijn zelfgemaakte VST synth's!!

attachment.php

2 polysynths, 1 monosynth, een analoge drum-module, een stepsequencer / arpeggiator en een sweeper effect zijn vanaf nu gratis te downloaden.

Deze plugins zijn gemaakt met SynthEdit.

Kijk op www.meesha.nl/vst voor meer info, audiofragmenten, screenshots en downloads!

(Binnenkort ook via www.kvraudio.com.)

Have Fun! :okdan:

Attachments

• meeshasfree.jpg
    meeshasfree.jpg
    102,1 KB · Bekeken: 123
Laatst gewijzigd:
Ben erg benieuwd naar apollo, ben al een tijdje opzoek naar een soft step sequencer.. Thanks :okdan:

Ben erg benieuwd naar apollo
laat ik die persoonlijk nou net het minst spannend vinden. het traploos instellen van elke stap vind ik verre van ideaal omdat je niet exact de freq kan aflezen en er daardoor te lang mee bezig bent dan eigenlijk nodig. in tegenstelling tot een synth, die wel een eigen karakteristiek heeft qua klank, heeft een seq dat niet dus ik zie de toegevoegde waarde eigenlijk niet zo.

maar los daarvan is het uiteraard erg creatief gemaakt allemaal... goed werk meesh!

[edit]ik zag toevallig net nog ff 'the making of Gemini' thread https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=87402&highlight=synthedit[/edit]

Laatst gewijzigd:
Erg gaaf dit. Ik heb ze allemaal even snel uitgeprobeerd, ik ben vooral te spreken over Gemini1, daar ga ik zeker eens wat vaker mee aan de slag. Thanks!

laat ik die persoonlijk nou net het minst spannend vinden. het traploos instellen van elke stap vind ik verre van ideaal omdat je niet exact de freq kan aflezen en er daardoor te lang mee bezig bent dan eigenlijk nodig. in tegenstelling tot een synth, die wel een eigen karakteristiek heeft qua klank, heeft een seq dat niet dus ik zie de toegevoegde waarde eigenlijk niet zo.

Was eigenlijk van plan om er een externe drum computer voor te gebruiken,
dus lekker patterns maken ala x0x style :)

maar goed, eens ff installeren..

Tsja.. ik word er niet vrolijk van..

Beetje dofjes en ongedefinieerd allemaal..:Z

Meesha heeft het in 1ste instantie ook allemaal voor zichzelf gemaakt nutuulk en niet speciaal voor mensen die er niet vrolijk van worden, als HIJ het maar werd tijdens het bouwen :)

Ze zien er wel gaaf uit....een setje geweld? or what?

Wow man wat een enthousiasme....btw

maar daar is ie niet voor geschikt :)

hm das minder .. bij deze dan een request:

een midi step sequencer ala Roland TR-909 :dj:
en dan graag geluiden die op dezelfde manier worden getriggerd als GM drum kitjes bijv.

Wat bedoel je eigenlijk? Vind je de klank dof en ongedefinieerd?? Heb je ze al geïnstalleerd en gebruikt? (misschien klinken de mp3's een beetje dof...)

Verder, dank voor de leuke reacties. Heb ze idd in eerste instantie voor mezelf gemaakt, maar heb ze bij deze beschikbaar gemaakt voor iedereen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Sta ook open voor suggesties, maar ik weet niet of ik er nog veel aan ga veranderen, kost allemaal erg veel tijd.

Ik had oorspronkelijk een stepsequencer voor de atlas gemaakt, maar daar kwam ik wat problemen tegen. Misschien maak ik nog wel eens een losse step sequencer.

De apollo werkt ook het makkelijks samen met een hardware midi controller. De sequences in de demo song zijn daarmee gemaakt.

Ben ook zeer benieuwd naar jullie tracks gemaakt met (één van) de synths, en soundbanks.

Back