Focusrite liquid channel brainstorm

boeklanoei

Ouwe rot
Focusrite Liquid Channel: http://www.houseofsound.ch/webshop/shop_images/articles/FocusLiquid.jpg

Een hele lichte brainstorm naar deze channelstripper/compressor simulatie en preamp simulatie en EQ in een.
Wat zijn tegenhangers en andere kandidaten in het zelfde principe dus digitale simulatie van bekende; eq's,preamps enz?
Maar de meest belangrijke vraag van alles is toch: In hoeverre is er overlapping met de fX van mijn H8000FW (tav.eq,preamps,compressie simulatie)?
Maakt het een Focusrite liquid channel niet nodig voor mijn setup?

Het is een unieke bak. Mede door het patent wat erop zit.
En jij hebt er niets aan.

Ik heb er niets aan want: Het heeft te veel overlapping met mijn H8000FW (de compressors,eq's, preamps replica's die in de H8000FW zitten)?
Voegt te weinig toe? Het voegt weinig toe omdat het allebei al diverse digitale replica's bevat van? Iets specifieker als het zou kunnen.

Als jij de H8000FW hebt, dan heb je daar meer dan genoeg aan.
Maarja als je geld genoeg hebt, koop er dan meteen 2 van de liquid channel.
(kon het niet laten)

Als je niet weet waarom je hem niet nodig hebt weet je ook niet waarom je hem wel nodig hebt.

Ergo, je hebt hem niet nodig.

Je loopt hier maar te vragen voor dure shit die je na een paar maand toch weer wilt verkopen omdat je er geen schik van hebt.
Als je nou eens wat meer je verstand gebruikt (en dat heb je vast wel) dan bespaar je jezelf een hoop gedoe en geld.

Ja he, mag ik hem nou dus niet bij jullie komen kopen?:o::D.

Ik heb er wel eentje voor je, 2000 euro, dan stuur ik hem ook nog voor je op.
Zgan.

Back