Motif geeft geen geluid meer

FTC

Nieuwkomer
Ik was aan het cateregory searchen toen mijn motif uit het niet stopte met het produceren van klanken. Ik heb natuurlijk eerst mijn bekabeling en andere toebehoren gechecked, maar daaruit bleek toch echt dat het aan de motif ligt.
Als ik mijn headphones aansluit en alles volumes maximaliseer hoe ik een klein beetje geluid als ik speel. Dit probleem gebeurde van het ene op het andere moment en op dat moment stond mijn motif op een stabiel statief en heb ik er niet tegenaan gestoot.
Weet iemand waar dit probleem aan zou kunnen liggen? Zouden het mijn instelling zijn of zou er per toeval net een circuitje of draadje losgegaan zijn?
Bedankt voor jullie moeite,
greets

Natuurlijk probeer nu eerst een ik was dadelijk dat knopje misschien meerdere tegelijk lees de handleiding anders eerst indrukken en dan op aanzetten drukken vaak is dit check het wel na voor de zekerheid een fabrieksreset probeert!!! Suc6.

Ik snap echt niet wat je bedoeld. Ik weet dat je het goed bedoeld maar hier kan ik niks van maken,
wat bedoel je precies??

zorg eerst dat je stap voor stap achterhaalt wat er fout zou kunnen zijn gegaan.
Misschien moet je eerst even kijken bij MIDI settings zoals je: LOCAL ON en OFF settings.. als deze LOCAL op OFF staat produceerd geen enkele machine nog geluid.

En anders inderdaad een Factory Reset

zorg eerst dat je stap voor stap achterhaalt wat er fout zou kunnen zijn gegaan.
Misschien moet je eerst even kijken bij MIDI settings zoals je: LOCAL ON en OFF settings.. als deze LOCAL op OFF staat produceerd geen enkele machine nog geluid.

Lijkt me stug als ie wel door de headphones een klein beetje muziek hoort op
max volume.

Lijkt me stug als ie wel door de headphones een klein beetje muziek hoort op
max volume.

op het moment dat er op meerdere knoppen tegelijk gedrukt wordt kan het zijn dat je in een sequenser of controller modus bent gesprongen... dan kan het zijn dat je LOCAL misschien op OFF staat.

Hij kan het in ieder geval proberen toch?? ik noem ook maar een dwarsstraat :mega:

Back