• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sequential Multi-Trak

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Echte analoge synth met veel leukigheidjes: 6 sporen sequencer met 6 aparte outputs, 6 x multitimbraal/polyfoon, midi, enz enz.
Hij ziet er prima uit en is technisch bijna perfect. De aanslag gevoeligheid van een paar toetsen is niet helemaal jofel, kan een probleem zijn als je hem als masterkeyboard gebruikt. Voor de interne sounds valt het wel mee.

Ik had hiermee een behoorlijke meevaller, dus ik durf 'm niet te verkopen, maar als iemand iets leuks te ruil heeft....

Last edited by a moderator:
Re: Sequential Multi-Trak

Origineel geplaatst door Leo
Ik had hiermee een behoorlijke meevaller

Geluk is met de dommen ;)

Ik heb nix te ruilen, maar als je er stiekem toch een prijs voor in je hoofd hebt, hoor ik dat graag van je.

hoewel :D, interesse in een behringer 1602A mixertje? ;)

Op dit moment kan ik beter geen mixer aanschaffen bla bla bla bla...

Origineel geplaatst door Leo
Op dit moment kan ik beter geen mixer aanschaffen bla bla bla bla...

Dat van dat mixertje was grappig bedoelt, ik zat wel serieus te kijken of je echt geen prijs had, maar het is me duidelijk.

Was van mij ook een grapje hoor, ben zelden serieus. Anders hou ik het niet vol. Kijk maar om je heen.
Hoe het ook zij: vanavond komt er iemand voor de multi-trak, wordt dat niks, hoor je als eerste van mij!

okido!

ik zou zeggen 450 a 500. hij klinkt een stuk braver, meer als een matrix of juno met sequential geluid.
heeft wel aparte modulatiemogelijkheden, envelopes en zo.

Wil je 'm misschien ruilen tegen een juno1 + geld?
Krijg je d'r een mc300 sequencer + atari en een midi thru box bij :)

intern kan je de velocity toewijzen aan filter, pitch en volume dacht ik. en extern over midi hangt het denk ik af wat je in je synth of module aan de velocity-controller kan toewijzen.

wat ik al zei: vanavond komt er iemand kijken en eigenlijk wil ik liever minder dan meer spullen!
hoef ook niet de hoofdprijs ervoor. (zoals meestal hè jongens!) hoewel deze aspirant koper het wel heel bont maakte (ik vraag 250): "is het een vaste prijs, ik heb ze wel 's goedkoper gezien." goh, ik nog nooit, maar ik kijk ook niet veel rond op het net, dat scheelt.

prepal, vintagesynth.com, het zegt me allemaal niks.
1. een dollar is geen euro (wij lopen nog te schelden dat alles veel duurder is geworden terwijl die amerikanen al dollars als guldens uitgaven toen de effectenkoersen hier nog moesten gaan zakken.
2. de amerikaanse markt is de nederlandse (of duitse) niet. en ga zo maar door. spullen die hier heel wat opbrengen staan daar huizenhoog bij et grofvuil en lullige apparaatjes (relaitef begrip) van mam of quasimidi kosten daar een vermogen.
3. post, verzekering, douane.
4. de basis voor prijzen. sommige sites gebruiken zee eenzijdige informatie als basis voor hun gemiddelde prijs.

de multi-trak heb ik bijvoorbeeld (met dezelfde enthousiaste recensie) op vintagesynth.com in 1 week van 650 naar 350 dollar zien gaan, als redelijke 2e hands prijs.

echt waar, niet om het een of ander: dat is allemaal tamelijk onnutte informatie. ik begrijp ook eerlijk gezegd niet, als er zoveel sites e.d. in europa zijn, waarom je dat als referentie zou gebruiken. je gaat toch ook niet naar een tweedehandsauto kijken met de inruilprijzen in texas in gedachten, om maar 's wat te noemen?!

als je de moeite neemt om zo'n prepal site 's af te kijken en veel items waarvan je een beetje op de hoogte bent na te kijken, kom je al snel zelf tot de conclusie dat het feitelijk nergens op slaat. vaak.

prepal is soms geen touw aan vast te knopen
je ziet vaak dat synthesizers die uit de states kwamen/komen daar goedkoper zijn
en dat men veel geld neer lap voor dingen zoals quasimidi en waldorf

en dan vergeet ik nog helemaal te zeggen dat ik de multi-trak 4 keer eerder heb verkocht (alle in perfecte staat).
de eerste 3 keer 2 jaar terug en vorig jaar, steeds voor 1500 gulden en zo weg. de laatste een tijdje terug voor 450 euro aan iemand die ok is en ik had een meevaller. (ik had ze overigens steeds voor 50 gulden meer gekocht!)
en zo heel vaak zie je hem verder niet, hier in europa.

Tja prepal is inderdaad niet echt geschikt voor Europese prijzen ook geloof ik...

Allemaal bedankt voor je interesse. De Multi-trak is verkocht (voor 250 euro - geheimen heb ik niet voor vrienden!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back