AUDIO ENGINEER gezocht!! Hiphop/R&B afmix opdracht

Serfinio

Ingeburgerd
Audio engineer gezocht! Iemand die technisch en praktijk gericht kan aantonen dat hij/zij veel ervaring heeft met afmixen van Hiphop/R&B tracks.

Tracks zijn in goede qualiteit opgenomen en dienen alleen afgemixt te worden. Wij hebben geen groot budget (maar kunnen altijd een goede vergoeding bespreken mits dat van te voren besproken is) maar garranderen dat je veel opdrachten zult krijgen van andere waarvoor wij jou promoten. waarbij je wel een vergoeding voor krijgt per afgemixte track.

Ben jij die persoon die wij zoeken laat snel wat van je horen!!
email mij op : sweetlobie@hotmail.com

Ps Het liefst iemand in of in de buurt van amsterdam of Almere.

www.X-Manne.nl

X-Manne

Laatst gewijzigd:
met alle respect, maar de combi:

"veel ervaring" + "goede qualiteit" + "proffesioneel afgemixt te worden op niveau" = "no budget" + "garranderen dat je veel opdrachten zult krijgen" met als extra "@hotmail.com"

Gaat denk ik niet werken. Dit is niet om jullie af te zeiken maar meer om duidelijk te maken dat de drempel nogal hoog ligt om hiermee in zee te willen op het eerste oog voor heel veel engineers.
Zoals ze in de filmwereld zeggen: "when you pay peanuts, you get monkeys". En dat is iets waar jullie niet op zitten te wachten denk ik.

Gaan jullie dingen in eigen beheer uitbrengen ? En waarom wil je het professioneel laten afgemixen ? ben je op jacht naar een platencontract ?

Anyway mixen is maar een onderdeel van het hele product. Ik ben vooral benieuwd wat jullie denken te bereiken met een prof engineer.

Ben benieuwd.
Laat maar wat horen.
Graag een inbox met jullie beste track, als ik het leuk vind om te doen kunnen we praten.
p.s: Ja, ik heb aantoonbaar veel ervaring.

Tease

Back