adapter lpx5 (9v, 1,5 AC)

Status
Please reply by conversation.

nomore

Lintage Vid
Heb hier een lexicon lpx5 liggen zonder adapter. Het is een AC adapter die niet bij de electroboer en dirk de witte te verkruigen zijn. Heeft iemand toevallig nog de originele adapter liggen. OF, wat zijn (ookalweer) goede online electrozaken met een uitgebreid assortiment??

TIA! :)

Ik heb zo'n ding voor m'n Peavey PC1600x gekocht bij Radio Centrum in het landelijke stadje Utrecht. Zit er in de Hoofdstad niet een glitterbollen/driekleurendiscolampen/mengpanelen/weerstandenwinkel? Je kunt ook op de site van Conrad kijken, die hebben 'm vast ook wel. Ik ben alleen te dom om iets op die site te kunnen vinden

Die kleurige effectpedaaltjes van Alesis draaien ook op 9V Ac adapters als ik het wel heb. Die kosten ook niks (en terecht).

Ik heb zo'n ding voor m'n Peavey PC1600x gekocht bij Radio Centrum in het landelijke stadje Utrecht. Zit er in de Hoofdstad niet een glitterbollen/driekleurendiscolampen/mengpanelen/weerstandenwinkel? Je kunt ook op de site van Conrad kijken, die hebben 'm vast ook wel. Ik ben alleen te dom om iets op die site te kunnen vinden

Ik zal vanavond even kijken hoe de mijne heet.

Het is er een van het merk Profitech, model 230924VAC, erg origineel: 230 volt ACin, van 9 tot 24 volt AC uit

Status
Please reply by conversation.
Back