Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Via Google op dit draadje terecht gekomen.
Ook ik krijg nog geld van E-pro maar in een andere hoedanigheid. Ik heb namelijk bij E-pro gewerkt en een flink aantal van deze apparaten geassembleerd in het piepkleine fabriekje in Schagen.
De eersten met een grote print onder het front en de latere versies met een dubbelzijdige kleine print. Na het failissement ben ik door de opkoper? van de boedel gevraagd om van de restonderdelen nog zoveel mogelijk Minisynths af te bouwen (en ook hiervoor heb ik te weinig betaald gekregen). Deze laatste exemplaren zijn voor zover ik weet bij DIL of Display in de verkoop terecht gekomen.
De toenmalig directeur van E-pro E.B heb ik nog even geGoogled en die is thans Reiki therapeut ( van de ene bedriegerij naar de andere zullen we maar zeggen) en T.S. ken ik alleen als autojournalist.
Mocht er nog interesse zijn dan heb ik nog wel wat verhalen over het ding.
Het kan ook zijn dat ik nog wat draaiknopjes heb liggen voor degenen met een incompleet exemplaar.
groeten,

Nee, ze (E.B.) hadden me benaderd voor het vervaardigen van het functioneel ontwerp van een nieuwe, polyfone synth. Dat ontwerp heb ik inderdaad geleverd, compleet met lay-out en design. Het mocht een paar centen kosten, yeah right...He, Jij ook nog ?
Aanbetaling voor de Spider ?

Nee, ze (E.B.) hadden me benaderd voor het vervaardigen van het functioneel ontwerp van een nieuwe, polyfone synth. Dat ontwerp heb ik inderdaad geleverd, compleet met lay-out en design. Het mocht een paar centen kosten, yeah right...![]()

het waren zelf niet echt goeie ontwerpers.
Hahaha, ik heb dat een paar jaar bewaard idd, maar het is er niet meer. Hou het maar op een kruising tussen een RSF Polykobol en een SC t8 .AH, leuk,..........
laat es zien?
ik ben wel benieuwd.
het waren zelf niet echt goeie ontwerpers.
![]()
Hoe bedoel je Jeroen?
De E-pro vind ik veel krachtiger qua sound dan mn mc202, ondanks dat ze dezelfde cem vco chip hebben. Van Boemtsjak begreep ik dat de bedrading niet altijd even joffel is.
Wsl slaat m'n vergelijking als een tang op een varken of het verhaal van de sinasappels en perzikken?!?!

dit is toch ook zon 3340 vco ontwerp
net as een beetje de trancendent / sh 101 ...uh en de pro one zeg maar

Schagen? Mmm... dan denk ik dat mijn eerste synth (MS-20) daar vandaan komt. Syntrance does ring a bell. Hadden zij ook niet een boek / cursus gemaakt over synthese ? dat zat er toen bijSchagen
potdomme, dan heb ik vet gemazzeld. ik heb toen (1981?) vooruit betaald en de volgende dag kon ik mijn MS-20 bij van Gend & Loos in Eindhoven ophalen. Ooh, wat duurde de busrit naar huis toen lang... ik kon niet wachten!nadat deze man in '81/82 een spoor van onbetaalde rekeningen en boze leveranciers & klanten achter liet
vraagprijs eur.700 en er is al eur.625 geboden .....Er staat er op dit moment een te koop op marktplaats.nl

Crumar Spirit:an geen indicatie van aantallen