WIe ben ik?

Origineel geplaatst door belinned
Neen dank je! Geen Tyros voor mij! Tegen de orgelklanken van de kn7000 kan echt niks op en het was net dat wat ik aan het zoeken was! De tyros zal natuurlijk ook wel voordelen hebben tov de kn7000. Maar met mijn budget moet je dan kiezen en dat heb ik dus gedaan!

yo ik ken je budget niet maar de clavia elektro misschien. is voor mij de bak met de mooiste rhodes, hammond, wurlitzer en piano geluiden. en is zowel als key en module(rack/tabletop) te verkrijgen.

enne welkom nog hier he!

Ehhmm.... weet het niet hoor. Maar heb je al eens geluisterd naar eventuele alternatieven?
Dus gewoon die muziekwinkel in en met koptelefoon van model naar model om ze allemaal even een 'beurt' te geven?

Tsja die KN7000, zal ook wel OK zijn. Maar wellicht dat een module voor erbij ook wel gaaf is. Bijv een XV2020 zou je kunnen gebruiken voor de piano's (met SRX piano bordje) en andere bij geluiden. Daar zit zeker wel wat bij wat je aan zal staan.

Ik heb hem!

Ik heb hem!

Ik heb de kn7000 in mijn bezit! Prachtbeestje als je het mij vraagt.
Moest er iemand ook overwegen om een kn7000 te kopen en als hij graag wat sounds zou willen horen, laat maar iets weten dan stel ik wel eens een mp3ke samen.

Dank u! Ook van België?
Moest er iemand wat samples van de kn7000 willen horen, je kan altijd bij mij terecht!

Back