[Hardtechno] SPDK - Up_hanGer

Wist niet dat techno nog lekker kon klinken :P

Goeie stevige basis, vrij mooie structuur in de bouw, maar soms net een beetje te eentonig (maar misschien wil je dat wel), interessante geluiden die er soms subtiel en soms heel aanwezig doorheen gaan. Ik wacht eigenlijk op een soort uitbarsting ergens..... Iets meer gefreak ofzo

En ik ben heel erg blij dat je geen overdreven mishandelde arreslee hihats gebruikt hehe...

Maar, lekker nummer :)

Thanks dat je em hebt geluisterd en commentaar hebt gegeven.

ps:

Misschien dat er mensen zijn die hem wilde luisteren, maar op die hyves site de player niet konden vinden, dit probleem lijkt nu opgelost, vooralsnog ;) http://spdk.hyves.nl

[edit] onzin verwijdert [/edit]

Laatst gewijzigd:
Vindt t een heel lekker trackie, maar persoonlijk zou ik dat geluid wat je tussen de kick heb liggen wat zachter zetten..
tis een heel vet geluid, maar ik heb de track nu iets zachter staan omdat er al mensen naar bed zijn hier en ik hoor vooral dat geluid nog redelijk hard..

maar verder een erg lekker trackie dus :okdan:

@ Resonance

Bedankt dat je hem geluisterd hebt!

Het geluid is naar mijn idee op goed volume, hij moet echt een beetje boven de rest hangen, een soort alarm effect zeg maar. Maar ik kan het ook hartstikke verkeerd hebben natuurlijk. Ik houd em nog even zo i.i.g.

@ Resonance

Bedankt dat je hem geluisterd hebt!

Het geluid is naar mijn idee op goed volume, hij moet echt een beetje boven de rest hangen, een soort alarm effect zeg maar. Maar ik kan het ook hartstikke verkeerd hebben natuurlijk. Ik houd em nog even zo i.i.g.

Het is jouw muziek dus moet je t laten zoals jij t mooi vindt natuurlijk :biertje:

Ik heb SPDK - Up_hanGer weer verwijdert van de Hyves pagina. Bedankt voor de reacties, ik post wel weer es een nieuwe!

Ik heb SPDK - Up_hanGer weer verwijdert van de Hyves pagina. Bedankt voor de reacties, ik post wel weer es een nieuwe!

jezus, vis ik gewoon achter het net. En moet ik het doen met Antigroove... 2003 !!!

;)

Maar Antigroove_2003 is toch ook een fijne deun? Die vorige track was wel veeeeeuuuul beter natuurlijk, inderdaad zonde dat je die bent mis gelopen 8o)

Laatst gewijzigd:
Back