Slider caps voor ARP 2600

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
de zwarte blokjes met het puntje, zoals op de oudere grijze versie.
ik zoek er 8 maar ben met alles blij. en ik betaal er voor natuurlijk!

bedankt, ik weet niet of de site betrouwbaar is, maar ik heb naar de caps gevraagd. niet gek!

lees dit even: http://www.marksmart.net/gearhack/arpomni/slidercaps.html

The early ARP synthesizers had multicolored plastic caps on their sliders. These caps were originally intended for mini toggle switches, but can be used on the sliders with a little coaxing. You can still get these from Mouser Electronics. They are made by Mountain Switch, and the Mouser part number is the same as the Mountain Switch part number.

0,17 $ per stuk : )

bedankt, ik weet niet of de site betrouwbaar is, maar ik heb naar de caps gevraagd. niet gek!

Ben benieuwd of je wat van ze hoort. Ze verkopen ook het geheugenboard voor de Akai S700, daar heb ik ze drie jaar geleden al eens over aangeschreven, maar daar heb ik nog steeds niks over gehoord.

Site lijkt ook niet veranderd sinds dien trouwens...

Of anders eens een mailtje sturen naar Wiseguy.
Had hem ook eens een link doorgestuurd waar hij er van gekocht heeft,bleek wel een betrouwbare persoon te zijn.

Of anders eens een mailtje sturen naar Wiseguy.
Had hem ook eens een link doorgestuurd waar hij er van gekocht heeft,bleek wel een betrouwbare persoon te zijn.

die kleine plastic odyssey dopjes zijn ook mijn alternatief, als het niks wordt. ik heb die al vaker gebruikt op een sonic6, past altijd wel goed, mooi discreet dopje.
maar ik had na een halve dag bericht uit korea met prijs/ verzendkosten etc. hLee ging nog even de voorraad nakijken, ik hoopmorgen wat te horen en als het meezit paypal ik hem meteen om zijn oren.

bedankt.

Ben benieuwd of je wat van ze hoort. Ze verkopen ook het geheugenboard voor de Akai S700, daar heb ik ze drie jaar geleden al eens over aangeschreven, maar daar heb ik nog steeds niks over gehoord.

Site lijkt ook niet veranderd sinds dien trouwens...

ik had vanmorgen weer meteen antwoord. caps zijn op voorraad.
meteen ge-paypalled en nu even afwachten of en wanneer ze komen.

communicatie gaat echt prima. ik had verkeerd geteld en moest er nog 2 bestellen. kreeg meteen antwoord dat het nog mee kon, nog een berichtje om mijn telefoonnummer te vragen, fotootje van de slider caps. prima zo.

bedankt voor de tip !!

de originele, dus de zwarte blokjes met het puntje eraan. uit korea. ik had de laatste dacht ik, op 1 na. er waren meer meekijkers hier, want er had zich nog iemand gemeld voor caps. ik was net op tijd. ik moet eerlijk zeggen dat met de bedragen die links en recht worden gevraagd en betaald (zeg maar 9 tot bijna 15 euro per stuk) ik er bijna over zou denken over te gaan op die kleine plastic dopjes en de originele caps maar weg te doen. heb je al meteen ruim 600. naja, een mooie arp2600 in volle glorie is ook niet mis.

:slotje:

natuurlijk is origineel mooier, maar het zijn wel bedragen zo. ik had er nog 10 nodig ook, kwam ik achter.
maar goed, dankzij de zeer goede tip kan deze dus dicht, besteld (en intussen onderweg) bij crazy analog.
nogmaals bedankt.

Status
Please reply by conversation.
Back