Verschillende schematics gezocht.

Nah ik had het over het sf daarzo en die gast die daar werkt(die drukke) zei dat er ook een Maarten kwam die ook op sf zit. Vandaar. Je naam kwam ter sprake en dat wou ik ff verifieren,meer niet. ps ze zijn wel duur vind ik.

Laatst gewijzigd:
Dus als iemand de service manuals van de Eminent Solina String Ensemble serie8 (met de TDA1022´s in de modulator) wil of die van de Crumar Trilogy hoor ik het wel.

groetje,
Maarten

Nog bedankt voor de schema's van de laatste versie van het Solina String Ensemble Maarten, kon ze online nergens vinden. Ik laat je nog weten hoe de herstelling afloopt.

Dude hij zoekt schema's geen manuals...en al helemaal niet als we ervoor moeten betalen.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekoms.
Dus... Ik probeer het gewoon weer.
Ben namelijk op zoek naar de schema´s van de MOOG sonic six. (of alleen de LFO hiervan)

Om de andere service manuals/schematics die ik zoek nog maar eens onder de aandacht te krijgen:
-SIEL Orchestra
-Baldwin SynthSound
-KAWAI E 600
-Ibanez AD-202

En dan is wel gerespecteerd forum lid J.Baars nog op zoek naar de schema´s van:
ondes martenot, ( een ding uit het stenen tijdperk)
en de RMI Harmonic synthesizer,
en de RMI computerkeyboard

Ik hoop dat jullie mij weer verder kunnen helpen.
groetje,
Maarten

Hoi Maarten, ik heb hier wel een schema van een AD3208 Delay van Scott Swartz. Die werkt met een MN3208 en MN3102. Die misschien dan maar doen? Ziet er interessant genoeg uit om te bouwen. Hij staat bij mij iig wel in de planning(maar wat niet).
Hier staan veel effecten op http://filters.muziq.be/

Back