Alle sporen in cubase 3 SX bouncen

Serfinio

Ingeburgerd
Beste Forummers,

Heb een vraag waar ik zelf niet uit kom en vraag daarom om jullie hulp en expertise.

Het geval is dat ik in een cubase sessie/project 26 sporen heb, aan alleen audio opname.
Nu moet ik omdat ik het laat afmixen in een proffesionele studio waar ze protools gebruiken, Alles in losse sporen aanleveren.

Nu is mijn vraag hoe krijg ik het zo voor elkaar dat ik alle sporen niet afzonderlijk van elkaar moet gaan exporteren. Want 26 sporen maal ong. 3 á 4 min. duurt nog al lang.

Ik wil gewoon met een paar korte handelingen ervoor zorgen net als dat in protools gedaan word. dat je in 1 keer alle sporen los in audio kan bouncen.

Please please HELP ME!!??????

ThQ!!

Serfinio

Laatst gewijzigd:
Als het miditracks zijn waarmee je externe synths aanstuurt, en je hebt een audio interface met genoeg ingangen, kun je multitracken door de audio van je synths op aparte kanalen tegelijkertijd opnemen via de interface.

Als het VST tracks zijn kun je de tracks freezen, dan komen ze in een aparte folder "Freeze" te staan. In principe hetzelfde als een audio mixdown, maar je kunt dan niet meer je noten, automatisation etc. editen... Als je dat wel wil, dan zul je toch één voor één moeten bouncen (d.m.v. audio mixdown).

Volgens mij zijn dat je opties in SX3.

weet het niet zeker, maar is het niet zo dat als je vts's freezed, dat de audiosporen die dan onstaan een veel hogere bitrate (32 bit) hebben dan waarin je normaal zou opnemen/bouncen (zeg 24 bit). Dan krijg je dus verschillende bitrates die je vervolgens weer moet converteren.

kan me vergissen, maar er staat me iets van bij...

Een optie waarmee je een x geselecteerd aantal kanalen in 1 keer apart kunt bouncen zou een welkome feature zijn. Geloof dat dat zelfs in protools niet kan...

Een optie waarmee je een x geselecteerd aantal kanalen in 1 keer apart kunt bouncen zou een welkome feature zijn. Geloof dat dat zelfs in protools niet kan...

Overbouncen in Protools is mogelijk, heb het bij meerdere studio's gezien.
Weet alleen niet hoe het in Protools heet of iets, maar het kan wel.

http://www.pendlebury.biz/export_script/manual/index.html?introduction.htm

http://www.pendlebury.biz/index.php?categoryid=22

Edit -

About MEAP
Top Previous Next
What it does:

Enables you to export all your tracks to separate audio files, whilst having dinner, coffee, smokes, bacon sandwiches etc.

Options to set locators either to entire project, only what is recorded on each individual track, individual parts, or leave locators as you set them. Plus tons of other options.

MEAP Works with:

Windows: 32 & 64 bit versions of Cubase 4, Nuendo 4, Cubase Studio 4, Cubase Essential 4, Cubase AI4, Cubase LE4

English, Italian, German, French, Spanish

Windows: Cubase SX3, Nuendo 3, Cubase SL3 Cubase SE3

English, Italian, German, French, Spanish

Please read the included instructions carefully.

Laatst gewijzigd:
Back