Mo phatt errors

freekymixer

Stamgast
Ik haat de mophatt van emu !!!!

wie kan me helpen ?

steeds weer op onregelmatige tijdstippen geeft hij allerhande erros !

zoals daar zijn ...

FATAL BUS ERROR
ERROR 000
enz.

ook via de diagnostics al een paar dingen geprobeerd ...

wie weet raad ???

TX

fré

:[>

brol !

brol !

ha zie je zelfs hun site is brol !

is er iemand met hetzelfde probleem ?

TX

fré

Als je dat soort errors krijgt, dan zou ik gewoon een mailtje sturen naar emu, en als die niet binnen 2 werkdagen van zich laten horen, de importeur even bellen/mailen.

overigens, ik heb zelf niet zo'n ding, dus meer zinnigs kan ik er niet over zeggen.

Ga voor de zekerheid alvast maar eens overleggen met je dealer. Dan weet je in ieder geval of zij die dingen wellicht vaker met dat soort problemen hebben gehad. Dan kun je ook inschatten wat voor service je van ze kan verwachten.

En de tips die ik hier gezien hebben lijken me logisch. Maar misschien dat als je te lang wacht de garantie voorbij is? Bij de aankoop heb je ook hun service betaald dus mag je daar nu dan op terugvallen. :)

cut keymusic in sint-niklaas

cut keymusic in sint-niklaas

ja dat OS kan ik opnieuw eens installeren ... maar er zit nu het laatste OS al op dus ik vrees ...

over die dealer !

Koop NOOIT niets bij keymusic in sint-niklaas !

want service nul,nul !

het enige wat ze zeiden

"ja kijk eens rond in je diagnostics!"

en dat is heus niet de enige grofheid !

bedankt voor de tips ... en op hoop van zegen !

fré

mr. boer

mr. boer

ja jammer genoeg wel werkt mijnheer boerelul eerste klas er nog !

echt een rotte appel !

key is best wel een toffe winkel ...

gelukkig werkt jef er ! een jonge gast met een toffe spirit !

maar steven heeft één totaal geen vakkennis ! twee is super arrogant ! en helpt in zijn eentje het hele zakencijfer van de hi-tech bij key omlaag !

kortom een echte boer !

breek me de bek niet open over steven !

heb jij ervaringen nick ?

fré

Heb 3 maanden bij Keymusic gewerkt, ben er weggegaan wegens onoverkomelijk conflict met mr. Steven, die daar inderdaad heel de boel verziekt en totaal klantonvriendelijk is, naast zijn compleet irritante verschijning. Meneer Francky meldde me 3 maanden geleden dat hij per 1 januari niet meer hoefde te komen. Maar dat blijkt alweer maar eens een leugen van die man te zijn.

Als je ooit op zoek bent naar een zieke atmosfeer, breng eens een bezoekje op de High-tech afdeling van Keymusic St.- Niklaas.

Jef is trouwens OK, maar hij loopt wel ontzettend achter Steven aan en heeft niet echt megaveel kennis van zaken....

Back