We gaan op vakantie en nemen mee?

Mijn vrouw maakt alles op :erm: , dus geen geld meer voor vakantie , ja wel in de achtertuin :D:D:D:D:D:D , lol lol lol lol.
.
.
Moet wel eerlijk blijven :engel: (anders krijg ik ruzie met mijn vrouw) , het geld zit nu in de studio opbouw.

ik heb gemerkt dat electonica meenemen niet altijd handig is omdat er lang niet altijd elektriciteit aanwezig is. als ik dan iets meeneem zijn het akoestische instrumenten (gitaar, altviool, doedelzak, draailier, concertina, bouzouki)

alleen mijn saxofoon (+ laptop (waarop ik eigenlijk nauwelijks muziek maak))

Zoom H2.
Voor de omgevingsgeluiden, een straatmuzikant of om ideetjes even snel te kunnen 'inneuriën'.

En straks m'n Blofeld met Remote SL.

groet

Tom

microkorg, ideaal, heb een tijd in london gezeten en kon niet zonder mijn knoppendoosje... had een laptop en een microkorg, niet veel maar wel genoeg om je te vermaken :D. Verder werd ik via via gevraagd om te "draaien" op een jungle party in leeds... toen is kleine korgje ook mee gegaan on stage :P... was wel een succes .... en op batterijen he! handig!

Draaielier

prachtig instrument zou wel een goede willen maar die zijn duurder dan een vintage synth :-)

bedankt allen voor jullie reacties ,
ik heb besloten om nanoloop te kopen inplaats dat andere voor op de gameboy ( zie mijn eerste post).
is iemand hier bekend met het? het kopen daar van die site gaat toch helemaal correct toch?
alvast bedankt

LSDJ??
Wel s mee lopen kutten, best n geinig programmaatje ja, maar lijkt me meer dan logisch dat alles wel correct via die site moet verlopen

Mijn Powerbook G4 en dus een aantal au's + mijn yamaha shs-200 keytar en een acoustische gitaar voor de avonden bij het kampvuur.

Dan mijn Yamaha DX200, aangezien mijn vriendin dit ook een leuk kastje vindt om een beetje mee te tweaken. Gewoon puur op gehoor en vooral niet afvragen hoe het werkt, maar er wel lol aanbeleven! En dat is denk ik ook de bedoeling van muziek.

van de zomer roadtripje houden met n ouwe legerbus en 3 vrienden, eens kijken of ik nog wat meeneem dan voor vage benzinepompstopparty's :D

Ik ga voor mijn studie vanaf augustus naar het buitenland, en twijfel nu wat - en vooral OF - ik spullen mee ga nemen.

vertrek nml. (waarschijnlijk) voor 6 maanden naar Kaapstad, en vraag me af hoe safe het is...

Zoals het er nu uitziet wil ik m'n Macbook meenemen (ook voor studie doeleinden), Presonus Inspire 1394, AKG240 Headphones, M-Audio Oxygen 25 (ergens 2e hands op de kop tikken), en de DX200.

Ben gek van reizen/avontuur, maar wil niet 6 maanden zonder gear :P het is allemaal wel compact dus kan mee als handbagage. Maar echt een nachtmerrie als het daar gejat zou worden/kapot gaat oid...

Wat denken jullie?

Back