Logic 5.5 (Mac & PC)

ik had t gezien. maaruh, k ben een beetje de kluts kwijt. twas toch zo dat vanaf 5.2 er geen updates meer voor windows zoudern komen? ik was al verbaasd toen ik 5.3 enz zag verschijnen maar nu 5.5 is verschenen ben ik helemaal verbaasd. niet dat je mij hoor klagen hoor :) een gegeven paard mot je nie in de bek schijten

Laatst gewijzigd:
is alweer een paar weken uit, maar ik vindt het idd ook vreemd geen updates meer voor pc naar 5.2. ik denk dat ze toch een beetje zijn geschokken van alle commotie dat ze idd door gaan tot 6.0

Het zal jullie misschien al bekend zijn, maar Logic is niet meer te vinden op de site van Feedback. Dat kan geen goed teken zijn voor Emagic. Blijkbaar verkocht Feedback veel meer aan PC gebruikers.

Origineel geplaatst door Svart Rose
Het zal jullie misschien al bekend zijn, maar Logic is niet meer te vinden op de site van Feedback. Dat kan geen goed teken zijn voor Emagic. Blijkbaar verkocht Feedback veel meer aan PC gebruikers.

zo veel produkten zijn niet op de site van feedback te vinden, maar dat betekent neit dat het slecht gaat met emagic of andere fabrikanten.

ze pakken gewoon de wat populairdere spulletjes, en aangezien er een stuk minder mac gebruikers zijn dan pc gebruikers kan ik me best voorstellen dat ze logic op de site hebben ingewisseld met een andere produkt.

een hoop shops hebben het ook al half uit hun assortiment gezet, omdat de neiuwe aanwas pc'ers ze het niet zouden aanbevelen om te investeren in een systeem dat over een jaar finito is (en dan kan denk ik de laatste versie nog wel lang meegaan , kijk maar naar wat je nog met een atari en een stokoude versie van cubase kan doen!!!), dus zetten ze het niet meer als echte item neer, maar voor de mensen die het echt willen kunnen ze het nmog wel leveren.

Nou ja, ze moeten wel updates voor PC blijven maken.

Maar als je met hart en ziel graat logic gebruikt dan moet je wel op Mac over.
Inderdaad dat je dan nog kan wachten tot 5.8 het nog goed genoeg voor je doet. Dat kan nog wel een paar jaartjes mee. Wie weet tegen die tijd bestaat Apple ook dan niet meer. Dat kun je niet zo makkelijk zeggen.

iik ben een hardcore logic gebruiker, maar helaas ben ik ook een hardcore pc gebruiker en zal ik voor geen goud mijn pc willen inruilen voor een mac. voorlopig kan ik nog vooruit met logic maar stel dat er een of andere nieuwe vorm van plugins komt, dan hang ik....geen idee wat ik dan moet doen.....kben niet van plan over te stappen op mac of cubase.
ach we zien wel..

Back