Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Digimod
marktplaats heeft wel wat anders te doen.
![]()

Origineel geplaatst door MPCman
Ik heb marktplaats in een flauwe bui wel eens een mailtje gestuurd over het feit dat hun rubriek "sample cds" doet voorkomen alsof het doorverkopen van sample cd's legaal is, en dat meer dan 95% van de advertenties in die rubriek dus onrechtmatig zijn. (voor degenen die het niet weten; op 99% van de sample cd's staat dat je als originele eigenaar niet het recht hebt om ze door te verkopen)
Noooooooooooooit een reactie op gehad![]()
Dan Mag je er wel een dagtaak van maken want er staat er weer een op![]()

Origineel geplaatst door CraZ
Er staan in de Vondst, ViaVia en noem maar op ook regelmatig advertenties van mensen die Cubase, Logic, Reason, Fills.. plugins.. en al wat dies meer zij aanbieden voor enkele tientjes.. doet ook geen mens wat aan.
Het lijkt zo onderhand een soort paradigma te worden "als ik er geld mee ga verdienen koop ik die spullen toch wel".. tja.. software is wat dat betreft nog altijd een buitenbeentje..
Want doe mij dan maar een snowboard.. softboots.. BMX fietsje.. DTM tourwagen.. Formule 1 bolide.. jaa.. ik koop ze wel als ik er later geld mee verdien.. whaaa..![]()

Bil gates is rijk geworden met het kopiƫren en dan gaat het wel over
miljarden dus mail hem even.

Origineel geplaatst door EDP
jonge jonge jonge wat zijn jullie een stelletje zeikerds zeg!
en mp3 dan geen van jullie heeft die zeker ooit gedownload? kom nou toch. geen divx gedownload. en niemand heeft zeker die videoclips gedownload van de tread van 6trak?
kijk ik ga die gast die dat doet niet verdedigen, maar hij is naar mijn mening even fout als iemand die het zelfde spul van kazaa trekt.
maar sampleman ik ken hem niet, maar met dit soort mannetjes zou ik niet in zee gaan eigenlijk.
Origineel geplaatst door olafmol
er is imho een verschil met een mp3 downloaden van het internet, of die mp3's downloaden van het internet, op een CD branden en deze voor 20 euro verkopen..
Olaf