Sample Man Betrouwbaar?

Toon

Ursa Major
Heeft er iemand hier misschien al zaken gedaan met een zekere Sample Man? Hij heeft onlangs op marktplaats geadverteerd voor enkele sample CD's.

Origineel geplaatst door Digimod
marktplaats heeft wel wat anders te doen.
:gaap:

Ik heb de webmeester al getipt op marktplaats..........
Zeker aangezien marktplaats ook medeverantwoordelijk is in het distribueren van illegale sample cd's.........:engel:

Ik heb marktplaats in een flauwe bui wel eens een mailtje gestuurd over het feit dat hun rubriek "sample cds" doet voorkomen alsof het doorverkopen van sample cd's legaal is, en dat meer dan 95% van de advertenties in die rubriek dus onrechtmatig zijn. (voor degenen die het niet weten; op 99% van de sample cd's staat dat je als originele eigenaar niet het recht hebt om ze door te verkopen)

Noooooooooooooit een reactie op gehad :)

Origineel geplaatst door MPCman
Ik heb marktplaats in een flauwe bui wel eens een mailtje gestuurd over het feit dat hun rubriek "sample cds" doet voorkomen alsof het doorverkopen van sample cd's legaal is, en dat meer dan 95% van de advertenties in die rubriek dus onrechtmatig zijn. (voor degenen die het niet weten; op 99% van de sample cd's staat dat je als originele eigenaar niet het recht hebt om ze door te verkopen)

Noooooooooooooit een reactie op gehad :)

Ik heb hier een sample cd liggen met drumsounds waar ik ooit 199 gulden voor betaald heb en daarop staat alleen dat je aan moet kunnen tonen dat je het origineel in bezit hebt......want hoe kun je anders aantonen dat je eigenaar bent.

Ik vind het doorverkopen van originelen geen enkel probleem, en ook al kopieer je ze van elkaar .....ook geen probleem...maar als je die dingen gaat gebruiken om er dik geld op te verdienen.....das gewoon lomp !!!

En dat is niet alles..

En dat is niet alles..

Er staan in de Vondst, ViaVia en noem maar op ook regelmatig advertenties van mensen die Cubase, Logic, Reason, Fills.. plugins.. en al wat dies meer zij aanbieden voor enkele tientjes.. doet ook geen mens wat aan.

Het lijkt zo onderhand een soort paradigma te worden "als ik er geld mee ga verdienen koop ik die spullen toch wel".. tja.. software is wat dat betreft nog altijd een buitenbeentje..

Want doe mij dan maar een snowboard.. softboots.. BMX fietsje.. DTM tourwagen.. Formule 1 bolide.. jaa.. ik koop ze wel als ik er later geld mee verdien.. whaaa.. :duivels:

Re: En dat is niet alles..

Re: En dat is niet alles..

Origineel geplaatst door CraZ
Er staan in de Vondst, ViaVia en noem maar op ook regelmatig advertenties van mensen die Cubase, Logic, Reason, Fills.. plugins.. en al wat dies meer zij aanbieden voor enkele tientjes.. doet ook geen mens wat aan.

Het lijkt zo onderhand een soort paradigma te worden "als ik er geld mee ga verdienen koop ik die spullen toch wel".. tja.. software is wat dat betreft nog altijd een buitenbeentje..

Want doe mij dan maar een snowboard.. softboots.. BMX fietsje.. DTM tourwagen.. Formule 1 bolide.. jaa.. ik koop ze wel als ik er later geld mee verdien.. whaaa.. :duivels:

Inderdaad, op mijn werk liep ook zo'n mongool rond die voor heel het bedrijf (KPN) cd'tjes brandde. Vroeg ie 7 euro voor......ik vind dat dat soort figuren gewoon opgepakt moeten worden......ik bedoel hij heeft in een jaar tijd zo zonder zelf enige kosten te maken 2000 x 7 euro verdiend.....dat is gewoon niet normaal meer........

Ik snap ook niet dat het harder aangepakt gaat worden.....:(

Bil gates is rijk geworden met het kopiƫren en dan gaat het wel over
miljarden dus mail hem even.

Origineel geplaatst door Digimod
Bil gates is rijk geworden met het kopiƫren en dan gaat het wel over
miljarden dus mail hem even.

En ondertussen naait ie zelf iedereen die zijn spullen kopieert....

Een betere maatschappij begint bij jezelf ....toch ??:P

jonge jonge jonge wat zijn jullie een stelletje zeikerds zeg!

en mp3 dan geen van jullie heeft die zeker ooit gedownload? kom nou toch. geen divx gedownload. en niemand heeft zeker die videoclips gedownload van de tread van 6trak?

kijk ik ga die gast die dat doet niet verdedigen, maar hij is naar mijn mening even fout als iemand die het zelfde spul van kazaa trekt.

maar sampleman ik ken hem niet, maar met dit soort mannetjes zou ik niet in zee gaan eigenlijk.

er is imho een verschil met een mp3 downloaden van het internet, of die mp3's downloaden van het internet, op een CD branden en deze voor 20 euro verkopen..

Olaf

Origineel geplaatst door EDP
jonge jonge jonge wat zijn jullie een stelletje zeikerds zeg!

en mp3 dan geen van jullie heeft die zeker ooit gedownload? kom nou toch. geen divx gedownload. en niemand heeft zeker die videoclips gedownload van de tread van 6trak?

kijk ik ga die gast die dat doet niet verdedigen, maar hij is naar mijn mening even fout als iemand die het zelfde spul van kazaa trekt.

maar sampleman ik ken hem niet, maar met dit soort mannetjes zou ik niet in zee gaan eigenlijk.

Het gaat mij helemaal niet om het downloaden.....daar betaal je elke maand je provider ook nog es voor........maar ik heb wel een stronthekel aan van die gastjes die duizenden euro's verdienen door andermans muziek/werk te jatten en daarop ook nog es geld te verdienen......

Plus als ik een mp3 download van een artiest die ik goed vind koop ik zijn/haar album daarna altijd !!!!
En ik ben echt niet heilig ofzo..........ik heb ook gedownloade software (zoals velen op dit forum).....maar op het moment dat ik geld met mijn muziek verdien koop ik die programma's netjes in de winkel !!!

Back