Ronald Jenkees

Ik ken z'n clips al langer en moet zeggen dat hij erg lekker speelt! Ik mis soms wel een 'climax'...De nummers zijn erg vlak allemaal..
Maar hij speelt mij eruit ;)

En btw: hij zegt op zn personal website dat hij dus 100% normaal is en dat hij zich zo gedraagt/zo kleed voor de lol ofzo..Ik weet niet, ik kan me niet voorstellen dat je dat doet...

Maar oke; hij klinkt tof!

Yups, gezien en hij kan er inderdaad wat van.

Een jaar of 20 terug had ik ook eens het geluk om zo'n geniaal keyboardspeler aan het werk te zien. Hij speelde net zo goed met enkel een Roland JX-8P, een TR-626 en een digital delay van Boss die hij gewoon met de hand triggerde.

:) Altijd leuk om zulke mensen te leren kennen en mee te genieten van de muziek. Bedankt voor deze links Resonance!

En btw: hij zegt op zn personal website dat hij dus 100% normaal is en dat hij zich zo gedraagt/zo kleed voor de lol ofzo..Ik weet niet, ik kan me niet voorstellen dat je dat doet...

Maar oke; hij klinkt tof!

Hehe ik krijg ook t idee dat ie niet helemaal spoort, ergens anders had ik gelezen dat hij t syndroom van down zou hebben (waar het idd erg op lijkt)
ook wordt ie soms wel heel erg opgewonden van zichzelf (in 1 filmpje mept ie zelfs de kamera omver) ..

maar goed hij klinkt idd erg tof en dan mag je in deze maatschapij zo gek zijn als een deur :D

ben benieuwd of dit zo'n type gaat worden dat straks wereld beroemd wordt door youtube :)

die kerel is gewoon 100% normaal. Dit is enkel een gimmick om aandacht te trekken, zodat iederen naar "die gek" gaat zien, maar ondertussen laat hij, erg slim, wel zien wat ie kan! Luister maar eens wat hij vertelt, en het tempo waarmee hij spreekt, dat heb ik geen enkele down patient ooit weten doen hoor. Hij doet gewoon een typetje. Het legt hem ook geen windeieren, sommige video's tot 750.000 views!!!! en de meesten vlot in de 100.000-den.
knappe marketing in een zeer competitieve omgeving als youtube!

maar mensen met down hoeven niet meteen debiel (om t ff grof uit te drukken) te zijn .. ik ken ook een meisje met down die op t eerste gezicht heel normaal lijkt en overkomt . vaak is t ook zo dat mensen met down in iets heel goed zijn op creatief gebied.. maar t zou idd ook gewoon een spel kunnen zijn, net zoals herman van idols zo populair werd (al is hij echt zo maf :D)

ik vroeg me trouwens al af of hij uberhaupt wel iets zag door zn ogen maar kennelijk hoeft dat niet:

http://nl.youtube.com/watch?v=zZw39gDqxMw

sprak toevallig vandaag dat meisje waar ik t over had maar die had dus geen down maar pdd-nos (ze vond t ook niet echt leuk dat ik vroeg of ze down had :dubbel: )

anyways..

heb nog wat zitten googlen en t schijnt dat ie nog een andere aka heeft
namelijk: ''Big Cheez'' Dit zou zn originele artiesten naam zijn die een jaar geleden ofzo verdween..

t begint er idd steeds meer op te lijken dat ronald jenkees niets meer is als een alter ego van een normaal persoon :)

binnekort nog ff wat doorspitten want het schijnt dat hij onder zn eerdere aka zn muziek gratis verspreide :)

Volgens mij is dat m te horen aan de stem en t soort muziek

Nice find :okdan:

Down-syndroom of niet
Marketing of niet
Slim of niet

Maar hier krijg ik echt wel de rillingen over mijn lijf:

http://www.youtube.com/watch?v=smE-uIljiGo

ronald-jenkees-cd.jpg

sorry hoor maar die gast heeft toch geen down syndroom dat zie je toch zo...is toch ook niks raars aan die gast, stelletje trance jocks.

Lekker hakken kan ie wel,

maar eh, ligt het aan mij of worden die 'ads by google'
opeens wel heel irritant.

'anyway, that was a lot of fun,

this one will be on my next cd.'

Back