uitAmsterdam
Stamgast
zoek iemand om samen op vaste basis bv. vaste avond per week deephouse te maken, omgeving Amsterdam. stijl beetje Ch3, Marcel Bakker, Isis/Dimitri.... geen platte trance dus, geen hardhouse/hardstyle/core! , maar lekker soulful, en diep, 16B/Omid Nourizadeh die stijl,
liefst iemand die ook een en ander heeft uitgebracht, beetje serieus type, ik rook/drugs niet. heb kleine setup oa mc303,tr505,tr606,tr707,juno60,d-station,CDrecorder,1622behringermixertje, Cubase, softsampler.
Groeten!
liefst iemand die ook een en ander heeft uitgebracht, beetje serieus type, ik rook/drugs niet. heb kleine setup oa mc303,tr505,tr606,tr707,juno60,d-station,CDrecorder,1622behringermixertje, Cubase, softsampler.
Groeten!

), wil ik nu eindelijk de muziek gaan maken die ik écht leuk vind en zelf ook draai en naar luister. (16B/Phaser/Omid Nourizadeh/life formation epsylon9/hybrid/airtight) deep house, met bv hele lichte acid invloeden/ hele lichte trance geluiden erin, maar niet PLAT, en niet hard, als ik in m'n eentje achter cubase zit neigt alles m.i. iets teveel naar plat toe.