samenwerkingsverband deephouse

uitAmsterdam

Stamgast
zoek iemand om samen op vaste basis bv. vaste avond per week deephouse te maken, omgeving Amsterdam. stijl beetje Ch3, Marcel Bakker, Isis/Dimitri.... geen platte trance dus, geen hardhouse/hardstyle/core! , maar lekker soulful, en diep, 16B/Omid Nourizadeh die stijl,
liefst iemand die ook een en ander heeft uitgebracht, beetje serieus type, ik rook/drugs niet. heb kleine setup oa mc303,tr505,tr606,tr707,juno60,d-station,CDrecorder,1622behringermixertje, Cubase, softsampler.

Groeten!:)

heb je iets wat we van je kunnen beluisteren? waarom ben je precies op zoek naar een samenwerking?

Olaf

heb je helemaal gelijk in maar ik heb iets te vaak meegemaakt dat mensen om samenwerkingen vragen omdat er zelf bij hen nix (goeds) uitkomt.....en dat werkt nou ook niet bepaald prettig...vandaar mijn vraag....

Olaf

deephouse

deephouse

niet zozeer omdat er helemaal niets goeds uitkomt, maar tot nu toe weinig normale house geproduceerd en uitgebracht, alleen hard spul, maar aangezien ik lid ben geworden van de federation against all hardstyles ( ;) ), wil ik nu eindelijk de muziek gaan maken die ik écht leuk vind en zelf ook draai en naar luister. (16B/Phaser/Omid Nourizadeh/life formation epsylon9/hybrid/airtight) deep house, met bv hele lichte acid invloeden/ hele lichte trance geluiden erin, maar niet PLAT, en niet hard, als ik in m'n eentje achter cubase zit neigt alles m.i. iets teveel naar plat toe.
Samenwerken lijkt mij nuttig omdat je elkaar aanvult, motiveert en dwingt op regelmatige basis te blijven sleutelen aan die productie. 2 weten er ook weer meer dan 1.

groeten! :)

wat over mezelf.

wat over mezelf.

zal binnenkort wel even een mp3 tje posten aangezien ik vanavond toch weer solo de studio induik.

nog wat over mezelf:
mijn studio is gewoon een rommelkamer, wel niet-rook en niet-drugs.
ik 'monitor' gewoon op een philips 2.1 setje. (daarna natuurlijk wel goed op allerlei hifi systemen beluisteren+koptelefoon,discman, etc.)
ik werk niet met illegale software.
ik houd niet zo van VST-i's, softsynths, fruityloops, etc. gebruik eigenlijk alleen een softsampler voor stem/vocoder samples. misschien in de toekomst een vocoder plugin hooguit. niet teveel VST-i's
heb HBO gedaan en ben onlangs afgestudeerd, 30 jaar.
favoriete DJ's: Marcello, Isis, Dimitri, Richard. producers : Orlando voorn, 16b, circulation, bushwacka, mr. C, hybrid, underworld, sommige b kanten van bonzai.
ik houd niet van de hard-styles, ben dat gebeuk zat.
maar garage hoeft van mij nu ook weer niet (Marcella, Benny Rodrigues, tralalala oef)
en werk met cubase.
ik sta ingeschreven bij Buma Stemra. en heb nog een titel contract bij een 3erangs maatschappij voor dat wat hardere spul wat ik vroeger uitbracht maar denk van dat laatste niet veel gebruik meer te zullen maken.

groeten!
:) Smile, lid van de federation against all hard styles.

Back