fuse
Gepokt en gemazeld
Tsja vind dan de meeting thread de leukste thread. Mede omdat ik het toen zo ontzettend naar m'n zin heb gehad.
Maar enkele bedenkingen vond ik qua inhoud en discussie ook erg gaaf. Daar werden dingen gezegd die niet mis waren.
En als je dat weer eens door leest dan is het toch wel interessant.
En ach ja, hoe de studio van iemand anders er op een foto uit ziet? Dat boeit me niet zo hoor. Dan kom ik liever gewoon een keer kijken.
En ja, als ik even m'n eigen ego bekijk zie ik niet de threads terug. Maar wellicht interessant om weer eens door te lezen.
"Ik gebruik alleen nog maar soft synths tegenwoordig"
Favoriete synth uit je setup
Hoe schat je je eigen kennis over synthesizers in?
Hoe schat je je eigen kennis over software in?
De laatste twee tonen keihard aan dat we met z'n alleen eerder nerds zijn dan muzikanten.
Enne die Liga thread:
Zijn er nog originele Liga's te koop?
Een hele leerzame thread:
(masteren) Het laag in de mix
Een vrouwvriendelijke thread:
Hallo, zijn hier nog meer muziekdames??????
Ook een pittige thread:
Pepsi test Reason
Ben trouwens wel steeds meer eens met de stelling dan Reason eigenlijk qua geluidskwaliteit nog te wensen over laat. En versie 2 ook nog. (reacties hierover graag in een nieuw thread of deze hierboven)
Maar enkele bedenkingen vond ik qua inhoud en discussie ook erg gaaf. Daar werden dingen gezegd die niet mis waren.
En als je dat weer eens door leest dan is het toch wel interessant.
En ach ja, hoe de studio van iemand anders er op een foto uit ziet? Dat boeit me niet zo hoor. Dan kom ik liever gewoon een keer kijken.

En ja, als ik even m'n eigen ego bekijk zie ik niet de threads terug. Maar wellicht interessant om weer eens door te lezen.
"Ik gebruik alleen nog maar soft synths tegenwoordig"
Favoriete synth uit je setup
Hoe schat je je eigen kennis over synthesizers in?
Hoe schat je je eigen kennis over software in?
De laatste twee tonen keihard aan dat we met z'n alleen eerder nerds zijn dan muzikanten.

Enne die Liga thread:
Zijn er nog originele Liga's te koop?
Een hele leerzame thread:
(masteren) Het laag in de mix
Een vrouwvriendelijke thread:
Hallo, zijn hier nog meer muziekdames??????
Ook een pittige thread:
Pepsi test Reason
Ben trouwens wel steeds meer eens met de stelling dan Reason eigenlijk qua geluidskwaliteit nog te wensen over laat. En versie 2 ook nog. (reacties hierover graag in een nieuw thread of deze hierboven)