DE Thread van 2002

DE Thread van 2002

• Enkele bedenkingen...

Stemmen: 3 6,8%
  • Mono Synth Contest

Stemmen: 4 9,1%
  • VSTi Rob Papen Synth

Stemmen: 3 6,8%
  • Classic Video Clip

Stemmen: 4 9,1%
  • Post hier een foto van jezelf

Stemmen: 10 22,7%
  • Voice Greetz

Stemmen: 2 4,5%
  • Opgelicht!! :(

Stemmen: 0 0,0%
  • Meeting

Stemmen: 7 15,9%
  • mijn studio annex crib

Stemmen: 11 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    44
  • Enquete gesloten .
Tsja vind dan de meeting thread de leukste thread. Mede omdat ik het toen zo ontzettend naar m'n zin heb gehad.

Maar enkele bedenkingen vond ik qua inhoud en discussie ook erg gaaf. Daar werden dingen gezegd die niet mis waren.
En als je dat weer eens door leest dan is het toch wel interessant.

En ach ja, hoe de studio van iemand anders er op een foto uit ziet? Dat boeit me niet zo hoor. Dan kom ik liever gewoon een keer kijken. :)

En ja, als ik even m'n eigen ego bekijk zie ik niet de threads terug. Maar wellicht interessant om weer eens door te lezen.
"Ik gebruik alleen nog maar soft synths tegenwoordig"
Favoriete synth uit je setup
Hoe schat je je eigen kennis over synthesizers in?
Hoe schat je je eigen kennis over software in?
De laatste twee tonen keihard aan dat we met z'n alleen eerder nerds zijn dan muzikanten. :D

Enne die Liga thread:
Zijn er nog originele Liga's te koop?

Een hele leerzame thread:
(masteren) Het laag in de mix

Een vrouwvriendelijke thread:
Hallo, zijn hier nog meer muziekdames??????

Ook een pittige thread:
Pepsi test Reason
Ben trouwens wel steeds meer eens met de stelling dan Reason eigenlijk qua geluidskwaliteit nog te wensen over laat. En versie 2 ook nog. (reacties hierover graag in een nieuw thread of deze hierboven)

Origineel geplaatst door BCA303
Is het toeval dat de topicstarter van dit topic zelf 3 topics noemt die hij zelf gestart heeft? Ego-problemen :confused:
zoals al eerder gezegd: everything's based upon the highest thread views... duzzz...
trouwens... staan maar 2 threads tussen die ooit door mij zijn gestart, de VGz en de CVC 8) ah yeah!

Origineel geplaatst door sander
Gewoon allemaal effe stemmen op mij Mono Synt Contest post :D
ghehe idd, was de meest creatieve, niet door mijzelfe gestarte thread! :D

Laatst gewijzigd:
Die thread van: mijn crib annex studio vond ik wel erg gaaf. Erg leuk om in de studio van je buurman te kijken. Kijken wat je beter (of slechter) doet.

Ahum,

ik weet het ni helemaal zeker meer, maar er is ook ooit een echte Sample Contest geweest, geloof ik, met daaraan vast de verkiezing van Mister DSF 2002. Maar wie er toen gewonnen heeft, weet ik dus absoluut niet meer...

:gaap:

Origineel geplaatst door 6 trak
sorry maar erm...
zoals al eerder gezegd: everything's based upon thread views... duzzz...
trouwens... staan maar 2 threads tussen die ooit door mij zijn gestart, de VGz en de CVC 8) ah yeah!

haha. Niet te persoonlijk opvatten dit hoor. Was niet bedoelt als aanval, al ziet het er misschien wel zo uit :)

Is er een hoofprijs voor de aanmaker van het winnende topic ?
zou toch op z'n minst een leuke synth te winnen moeten zijn
8)

Origineel geplaatst door nick nova
Maar wie er toen gewonnen heeft, weet ik dus absoluut niet meer...

*KUCH!* ;)

Maar 2003 en die nieuwe verkiezing gaat er wel komen.

Origineel geplaatst door fuse
*KUCH!* ;)

Maar 2003 en die nieuwe verkiezing gaat er wel komen.

precies! die thread wilde ik ook nog wel even noemen!
al was het alleen maar omdat ik bijna gewonnen had... 1 stem...
en die l*l van een fuse gaat er met de hoofdprijs vandoor, en wat voor een hoofdprijs! (wat was de prijs ook al weer?)
nee hoor fuse, alles Zen hiero. maar bij de volgende sample contest ga je er wel aan...>:|

persoonlijk wil ik nog 1 ding zeggen over 2002:

APPELFRIS! APPELFRIS! APPELFRIS! APPELFRIS!

Cyan_circle > Kommaarkommaar. ;)

Sjemig man, ik kan helemaal niet remixen. Mja, maakt me nix uit. Gewoon fun hebben. En dat kan ik ook wel zonder wijnbal of appelfris hagelslagjes. :D

(zal ik het doen of niet)
Maar eh, wie is de DSF2002 babe dan?

...

...

...

En dan bedoel ik een mugshot van een synth. Met of zonder familielid erbij. ;)

Ik vond de Samplecontest-thread ook de leukste denk ik!

Een tijdje daarvoor was de trent al gezet met een "Back To The Eighties-Contest", waar ik ook erg van genoten heb! Voor de nieuwelingen onder ons dat was DEZE THREAD . Iedereen was lekker aan het kloten met zijn jaren 80 instrumenten!

Maar vergeet trouwens ook de Q&A sessies niet; Speedy J en Ben Liebrand waren mijn favorieten!:okdan: :okdan:

Back