DE Thread van 2002

DE Thread van 2002

• Enkele bedenkingen...

Stemmen: 3 6,8%
  • Mono Synth Contest

Stemmen: 4 9,1%
  • VSTi Rob Papen Synth

Stemmen: 3 6,8%
  • Classic Video Clip

Stemmen: 4 9,1%
  • Post hier een foto van jezelf

Stemmen: 10 22,7%
  • Voice Greetz

Stemmen: 2 4,5%
  • Opgelicht!! :(

Stemmen: 0 0,0%
  • Meeting

Stemmen: 7 15,9%
  • mijn studio annex crib

Stemmen: 11 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    44
  • Enquete gesloten .

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Last edited by a moderator:
Hehe, eindelijk eens een loike enquete. ;)

Maar misschien dat de mods die enquete teksten even in links kunnen veranderen? (weet niet of dat kan)

Vond de meeting toch wel gaaf hoor. En de volgende wordt nog gaver natuurlijk. Want jij komt ook. ;)

Erg leuk

Erg leuk

Tuuuuuuuurlijk, vond ik de VSTi Rob Papen Synth van MW3003 erg leuk!

:o: eeeh niet echt objectief.... :engel:

:confused:

:halleluja DSF

Laatst gewijzigd:
zat de wijnballen/groene appel-hagelslag thread ook nog in 2002? zoja..dan was dat mijn persoonlijke favoriet! ;)

Olaf

en natuurlijk het moog t-shirtje threadje 8o

ik ga voor "enkele bedenkingen" omdat er toen wel een stevige discussie op gang kwam, alhoewel het af en toe nergens meer over ging... maar dat had imo ook te maken met de topicstarter die misschien met een duidelijkere stelling of vraag had kunnen beginnen... iedereen ging een beetje door elkaar lullen, maar toch vond ik 't leuk om te lezen :)

Origineel geplaatst door BasicSystem
Ik vond de foto post thread het leukst :)

Lekker kijken wie er nou eigenlijk op het forum zitten.

Yep, en de studio foto's natuurlijk.

Hmmm ik vind dit ook wel een leuke thread, maar dit is natuurlijk geen 2002 meer....

Heb m'n bedenkingen. Al vond ik de Voicegreetz thread erg cool. Stond al een tijdje droog, en ineens kwam er weer inspiratie. De monosynthcontest vond ik ook erg koud omdat ik dat zag als een uitdaging. Achteraf had ik beter niet mee kunnen doen aangezien ik hem bij terugluisteren walgelijk vond klinken.
Verder heb ik met veel plezier de studio's van ieder gezien. Zal binnenkort die van mezelf ook maar plaatsen.

De meeting ik heb hem vorge week toevalig nog gelezen en vind hem erg lache.
Ook de thread dat iemand in A-dam jaren geleden aan betaling had gedaan op een synth en de winkel ging failliet. :)

Gewoon allemaal effe stemmen op mij Mono Synt Contest post :D
Een aantal anderen waren natuurlijk wel leuk, maar dit topic
was gewoon een grote uitdaging. Je zag vaak verbaasde reacties, van
hoe krij je dat in goedsnaam uit die synt. Oftewel leuk, uitdagend en leerzaam, etc.

Is het toeval dat de topicstarter van dit topic zelf 3 topics noemt die hij zelf gestart heeft? Ego-problemen :confused:

Back