mikeandrews
Meer knopjes! Meer! Meer!
Here we go again
:
Als je geinteresseerd bent in onderstaande spullen en je spreekt Engels, mail dan s.v.p. in het Engels aan fin@worton.com. Als je geen Engels spreekt kun je mij een mailtje of PB'tje sturen dan zal ik als tolk spelen . Prijzen zijn vraagprijzen, dus daar zit nog wel wat ruimte in, maar alleen serieuse reacties s.v.p. De synths kunnen vlak bij Brussel bezichtigd/beluisterd/opgehaald worden, of eventueel vlak bij Amsterdam.
Alweer namens een niet-Nederlands sprekende in Belgie wonende vriend van mij in de aanbieding:
Teisco 100p
Dit is echt een zeldzame verschijning. Ja het ziet eruit als een orgeltje (in die tijd was dat DE manier om synths aan de man te brengen: "voor op het orgel") maar schijn bedriegt. Het klinkt als een huis, heeft een spring-reverb ingebouwd (!) en zelfs aftertouch (!!). Hele aparte monosynth, gaaf!
vraagprijs : 250 euro
-------------------------------------------------------------------------------------------
Yamaha DX7
vraagprijs : 200 euro
-------------------------------------------------------------------------------------------
Yamaha TX416
4x Yamaha DX-7 in een rackje...
vraagprijs : 350 euro
Yamaha MY8AD
8 extra analoge inputs voor je Yamaha O1v...
:Als je geinteresseerd bent in onderstaande spullen en je spreekt Engels, mail dan s.v.p. in het Engels aan fin@worton.com. Als je geen Engels spreekt kun je mij een mailtje of PB'tje sturen dan zal ik als tolk spelen . Prijzen zijn vraagprijzen, dus daar zit nog wel wat ruimte in, maar alleen serieuse reacties s.v.p. De synths kunnen vlak bij Brussel bezichtigd/beluisterd/opgehaald worden, of eventueel vlak bij Amsterdam.
Alweer namens een niet-Nederlands sprekende in Belgie wonende vriend van mij in de aanbieding:
Teisco 100p
Dit is echt een zeldzame verschijning. Ja het ziet eruit als een orgeltje (in die tijd was dat DE manier om synths aan de man te brengen: "voor op het orgel") maar schijn bedriegt. Het klinkt als een huis, heeft een spring-reverb ingebouwd (!) en zelfs aftertouch (!!). Hele aparte monosynth, gaaf!
vraagprijs : 250 euro
Yamaha DX7
Yamaha TX416
4x Yamaha DX-7 in een rackje...
vraagprijs : 350 euro
Yamaha MY8AD
8 extra analoge inputs voor je Yamaha O1v...
Ik heb me er prima mee vermaakt toen ik vorig jaar bij hem op bezoek was. Wat heb jij overigens NIET staan Synthiaks?