• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Teisco] 100p, [Yamaha] DX7, TX416, MY8AD

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Here we go again :D:

Als je geinteresseerd bent in onderstaande spullen en je spreekt Engels, mail dan s.v.p. in het Engels aan fin@worton.com. Als je geen Engels spreekt kun je mij een mailtje of PB'tje sturen dan zal ik als tolk spelen . Prijzen zijn vraagprijzen, dus daar zit nog wel wat ruimte in, maar alleen serieuse reacties s.v.p. De synths kunnen vlak bij Brussel bezichtigd/beluisterd/opgehaald worden, of eventueel vlak bij Amsterdam.

Alweer namens een niet-Nederlands sprekende in Belgie wonende vriend van mij in de aanbieding:

Teisco 100p

100p.jpg

Dit is echt een zeldzame verschijning. Ja het ziet eruit als een orgeltje (in die tijd was dat DE manier om synths aan de man te brengen: "voor op het orgel") maar schijn bedriegt. Het klinkt als een huis, heeft een spring-reverb ingebouwd (!) en zelfs aftertouch (!!). Hele aparte monosynth, gaaf!

vraagprijs : 250 euro

-------------------------------------------------------------------------------------------
Yamaha DX7

165.gif

vraagprijs : 200 euro

-------------------------------------------------------------------------------------------
Yamaha TX416

Yamaha_TX_416.jpg

4x Yamaha DX-7 in een rackje...

vraagprijs : 350 euro

Yamaha MY8AD

my8ad.jpg

8 extra analoge inputs voor je Yamaha O1v...

vraagprijs : 200 euro

Ik heb die 100p ook en die bak klinkt echt geweldig!!!! de basgeluiden zijn ontzettend low en als je een beetje kan spelen is dit een super synth met veel expressie dankzij de drukgevoeligheid. De ingebouwde flanger is ook toppie:D
(moest dit ff kwijt)

Origineel geplaatst door synthiaks
Ik heb die 100p ook en die bak klinkt echt geweldig!!!! de basgeluiden zijn ontzettend low en als je een beetje kan spelen is dit een super synth met veel expressie dankzij de drukgevoeligheid. De ingebouwde flanger is ook toppie:D
(moest dit ff kwijt)

Vermakelijk synthje he? :) Ik heb me er prima mee vermaakt toen ik vorig jaar bij hem op bezoek was. Wat heb jij overigens NIET staan Synthiaks? ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back