Deep Progress - Progressions

Michael U

Stamgast
Lekker diep.

Qua mix lijkt het voor mij wel alsof je op een kruising zit. Qua sound kan het nog donkerder viezer en rauwer. Zodat je meer een vette platensound krijgt. Dan je ook de dynamiek wat aggressiever maken. (nu klinkt het wat platgecompressed)
Maar je kan er ook voor kiezen om de mix meer open te gooien. Met bijv die stabs/effecten ruimtelijker te maken met FX.

Die lieve kleine stabjes zou ik ietwat distortie geven en om in te haken op wat Fuse zei zou ik dat met meer geluiden doen.

Verder lekker trackie hoor, vind ik wel lekker :)

Zou misschien dat melodietje op een gegeven moment even helemaal wegdoen om dan een soort bridge te gaan bouwen. Nu wissel telkens twee verschillende stukken af en doe je ze weer samen. Misschien leuk om een minuutje alleen maar je beat met die freaky geluiden te doen.

succes !

Ik vind 'm wel lekker klinken, lekker diep inderdaad..

Voor zo'n nummer vind ik de samples/geluidskwaliteit wel wat te laag, ik mis wat in het hoge frequentie gebied - jij weet denk ik beter waar dit aan ligt :D (voor hetzelfde geld slechte kwali mp3..?..)

PS: Ik zou de lage tonen onder 40-50 hz cutten denk ik, die basekick is wel uber-laag namelijk en die tonen onder een bepaald aantal hertz voel je nieteens meer dus die zitten de dynamiek alleen maar in de weg).

Verder gewoon lekker trackje! 8)

thanks for the feedback.. hier kan ik zeker wat mee, ik mis zelf inderdaad wat hoog.. eerlijk gezegd was ik vrij stoned tijdens het mixen, en heb ik ook veel te lang aan een stuk door gespaced.. k denk dat daar ook een deel van de problemen ligt :P

verders heb ik ook geen zeer dure setup.. peace

Back