[Studio Electronics] Breakout box voor de Omega Distortion

Stel je hebt een Studio Electronics Omega-8...

Dan kun je toch niet voorstellen dat het nog vetter kan.. of toch?

Distortion Breakout box voor de Omega 8
attachment.php

8 stereo pots & 8 mini-toggles voor volledige controle over de "fuzz"...! De JB-OD

http://www.studioelectronics.com

Attachments

• jb-od.jpg
    jb-od.jpg
    32,8 KB · Bekeken: 105
Ehm... wat is het?

Ten eerste, ik ken het hele merk niet. Dit terwijl ik, al zeg ik het zelf, behoorlijk wat merken ken.

Ten tweede, een distortion breakout box, daar kan ik echt weinig uit opmaken.

Ten derde, is dit wel een serieus merk, want als ik de website zo bekijk kan ik er weinig positiefs over zeggen. De helft werkt niet en is niet meer geupdate sinds 2006...

Opheldering???

Ehm... wat is het?

Ten eerste, ik ken het hele merk niet. Dit terwijl ik, al zeg ik het zelf, behoorlijk wat merken ken.

Ten tweede, een distortion breakout box, daar kan ik echt weinig uit opmaken.

Ten derde, is dit wel een serieus merk, want als ik de website zo bekijk kan ik er weinig positiefs over zeggen. De helft werkt niet en is niet meer geupdate sinds 2006...

Opheldering???

Kijk HIER maar eens.. De Omega-lijn is best wel redelijk in de hogere prijsklasse..

Zie uiteraard ook in onze wiki! http://www.synthwiki.nl/index.php/Studio_Electronics

Heb je ooit DrDre gehoord? :) Omega's all over the place!

Er zijn overgins best veel SE-1x-en en ATCs in nederland. Ik zou zeggen, luister ze eens als je de kans hebt. Analogue power! :)

Nice ! En wat een reacties ... hahahaha

Maar die omega's zijn volgens mij wel de enige discrete poly synths die er bestaan ... maar ik kan me vergissen natuurlijk :engel:

Studio Electronics niet kennen is een groot gemis hoor
iemand met de naam subgroover zou dat uitgeprobeerd moeten hebben :P

(mocht iemand een C.O.D.E. in gebruik hebben dan hoor ik daar graag meer over via een pm :) )

Studio Electronics niet kennen is een groot gemis hoor
iemand met de naam subgroover zou dat uitgeprobeerd moeten hebben :P
Ach, daarom is dit forum er ook!

Wat een trage rot-site.. voor zo'n duur merk zou je toch wel een betere en vooral overzichtelijkere site verwachten.. :duivels: zo, dat gezegd hebbende..

Kan er behalve een heeeel kort nieuwsbericht + een pdf met slechts een plaatje niks over vinden.

Lijkt mij dat je er van alles doorheen kan jagen, ipv alleen omega8 outputs

Waarschijnlijk zijn het potmeters en schakelaars die op een bepaald filter van de Omega 8 aangesloten zitten. Normaal zouden die instellingen in menus verscholen zitten, maar als je ze handson wilt hebben, dan kan dat via deze breakout box.
Zoiets als die filter selector breakout box op de eerste ATC-1s..

Back