• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop FX: Lexicon MPX1 Mindprint T-comp TCE Triple C

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Wil je ook de beste DJ ter wereld worden? Begin dan hier!

TC ELectronics Triple C multiband compressor, als nieuw in doos, 100% 275
Mindprint T-comp buizencompressor, perfecte staat, minimale beschadigingen van rekschroeven, netjes bijgewerkt, 325
Lexicon MPX1 multi-effect, perfecte staat, mini-minimale rekbeschadiginkjes bovenop, netjes bijgewerkt, 500

leo leo! een DJ is wat anders dan een producer! :D :D :D
en geloof die engelse muziekbladen toch niet! ;) 8o) ;)

ik wilde even laten weten waar het vandaan komt, zodat daar geen onduidelijkheid over zou zijn. niet teveel onduidelijkheid dan.

iemand nog een mindprint t-comp buizencompressor in nieuwstaat? is toch niet te duur???

Inderdaad jongens, da's nie duur...bij midi amsterdam staat ie bijna voor het dubbele....tweedehands....

(tis da'k geen geld meer heb...)

tis dat ik ook weinig geld heb.. ik :luv: houd van die mindprint spullen

k dan!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back