• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Acces Virus A

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Als nieuw in de doos met handleiding.
575 euro

Last edited by a moderator:
He Leo,

Ik heb op zich wel interesse, ik ben alleen benieuwt wat precies het verschil is tussen de Rack Classic en de Virus A, en dan bedoel ik niet met betrekking tot de Comparrison chart op de Access site, maar het geluid opzich. want ik heb gezien dat de rack classic ook maar 2 osc heeft en de A ook, maar zit er dan nog verschil tussen. als jij hie rmeer over weet.

Thanx

Greetz FLOW

ha Flow,
ik weet het niet, maar er zijn hier vast wel mensen die het wel weten.
als ik een virus rack zag heb ik me eigenlijk altijd meteen omgedraaid: een synth met zoveel parameters, die als knoppenbak te koop is, en dan zo'n kaal rackapparaat. of zitten daar de knoppen achterop??

maar goed: mensen, is er verschil in geluid tussen de classic rack en de virus a ?
(ik denk het niet trouwens.)

Origineel geplaatst door FLOW
He Leo,

Ik heb op zich wel interesse, ik ben alleen benieuwt wat precies het verschil is tussen de Rack Classic en de Virus A, en dan bedoel ik niet met betrekking tot de Comparrison chart op de Access site, maar het geluid opzich. want ik heb gezien dat de rack classic ook maar 2 osc heeft en de A ook, maar zit er dan nog verschil tussen. als jij hie rmeer over weet.

Thanx

Greetz FLOW

als ik me niet vergis is de rack, meer een geluidsmodule en de desktop heeft gewoon knoppen voor parameters enz.
het geluid zou niet veel verschillen denk ik, maar met een desktop kan je gewoon meer en makkelijker editen dan een rack.

kan het ook fout hebben hoor, maar volgens mij...........
ik heb de C en als ik jouw was zou ik voor de desktop gaan.

Origineel geplaatst door FLOW
He Leo,

Thanx

Greetz FLOW

Er zit haast geen verschil in de klank. Je mist op de A wel de phaser en ring mod. En de A heeft wat minder stemmen.
Mooie bak voor een mooie prijs!

PS: De rack is ook gewoon een volledige synth en editen is nog redelijk te doen.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door OnAcid
Er zit haast geen verschil in de klank. Je mist op de A wel de phaser en ring mod. En de A heeft wat minder stemmen.
Mooie bak voor een mooie prijs!

PS: De rack is ook gewoon een volledige synth en editen is nog redelijk te doen.

12-stemmig om precies te zijn, maar de A heeft overigens wel een ringmodulator...
De Virus A is iets minder sterk in het laag en naar mijn mening zijn de filters beter
vanaf de B-versie. Desondanks is het een heel sterke bak, ik bezit er zelf ook
eentje (A) en het is absoluut een aanrader.

Hi,

Heb hier een virus rack staan sinds enkele dagen. De klank is super, wat eigenlijk te verwachten was ...:-)

maar euh, access is plannes een hw upgrade mogelijk te maken voor de rack zodanig hij dus zal vereenkomen met de rack xl = virus c engine.

btw, als je een kb og kontroller hebt met rtcontrol buttons kunnen deze ook geassigned worden zodanig je het zooitje ook junt regelen(welliswaar via een omweg maaaar.... het gaat)

Anyway, het geluid is super...

Take care!
Erathus :duivels:

maar euh, access is plannes een hw upgrade mogelijk te maken voor de rack zodanig hij dus zal vereenkomen met de rack xl = virus c engine

Naar mijn mening is dat al zo het geval. De rack classic synth engine is upgradable naar de C engine zodat ie perfect hetzelfde is, ik heb hem al gezien op de virus website of in een reclamefoldertje ofzo

Hai!!

Heb gisteren een mailtje geschreven naar access om te zien hoe het zit met die upgrade, dus nu wachten tot er een antwoord komt.
Als ik een antwoord het zal ik hem hier posten...

Dat van de upgrade...
staat op de site van www.access-music.de bij de virus rack en daar onder specifications....

Groeten..
Erathus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back