Ban voor forumlid mono-poly

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wie is Mono/Poly en is hij zo belangrijk???

Wie is Mono/Poly en is hij zo belangrijk???

Ik ken momo niet persoonlijk en het interesseerd me geen reet of hij wel of niet mag posten. Aaangezien die andere thread alweer geclosed is door de mods, open ik een nwe. Zolang we dit vol houden en de mods gek maken kan die idioot weer terugkeren. Eigenlijk weet ik niet waarover het gaat maar dat kan me op dit moment ook geen reet schelen dmv veel jackdanielsennogmeervandatlekkerespul.
Wat ik af en toe van mono heb gelezen komt er wel iets zinnigs uit meer dan andere debielen hier op het forum die absoluut niet weten waar de zo genaamde klepel hangt. En nee daar kan je geen synth mee aansturen.
Ik houd wel van mensen die geen blad voor de mond nemen en lekker HUN mening spuien dat probeer ik ook te doen.
Moet je je hier op het SF dan schamen als je iets niet weet of dat je een track hebt gemaakt waar de hele wereld niet naar wil luisteren????
Ik denk dat al die zogenaamde''ikweethethetbestedusluisternaarmijeikels'' eens een keer naar hun zelf moeten kijken voordat ze over iemand anders oordelen. Je hebt nl NIET alle wijsheisd in pacht(kan je trouwens bij mij aanschaffen op ikbengod@universum.com)....
Misschien moet iedereen hier iedereen in hun waarde laten en normaal doen als iemand wat vraagt...alhoewel sommige vragen te debiel zijn......
''ik heb een tb303 gekregen wat kan ik hier mee doen''' tief toch op!!!!

Ik ken momo niet persoonlijk en het interesseerd me geen reet of hij wel of niet mag posten.
Waarvan akte
Aaangezien die andere thread alweer geclosed is door de mods, open ik een nwe. Zolang we dit vol houden en de mods gek maken kan die idioot weer terugkeren.
Misschien heb je begrepen dat dit niet het punt is, maar meer de discussie over 'bans' en dergelijke?
Eigenlijk weet ik niet waarover het gaat maar dat kan me op dit moment ook geen reet schelen dmv veel jackdanielsennogmeervandatlekkerespul.
Misschien is de thread over alcohol en muziek iets voor je? ;)
Wat ik af en toe van mono heb gelezen komt er wel iets zinnigs uit meer dan andere debielen hier op het forum die absoluut niet weten waar de zo genaamde klepel hangt. En nee daar kan je geen synth mee aansturen.
Dat is jouw waardeoordeel...
Ik houd wel van mensen die geen blad voor de mond nemen en lekker HUN mening spuien dat probeer ik ook te doen.
In werkelijkheid kunnen sommigen dit wel en anderen beslist niet! Dat hangt van veel factoren af. Mijn vrouw heeft de 'Spui' factor wel, ik helaas niet. Mono heeft de S-factor wel, jij niet! Ik zou het dus eigenlijk niet proberen. (Mijn vouw, die Mono wel kent, vindt hem een 'dotje' :)
Moet je je hier op het SF dan schamen als je iets niet weet of dat je een track hebt gemaakt waar de hele wereld niet naar wil luisteren????
Dat is toch nergens in de discussie genoemd, dacht ik zo?
Ik denk dat al die zogenaamde''ikweethethetbestedusluisternaarmijeikels'' eens een keer naar hun zelf moeten kijken voordat ze over iemand anders oordelen. Je hebt nl NIET alle wijsheisd in pacht(kan je trouwens bij mij aanschaffen op ikbengod@universum.com)....
Tja...
Misschien moet iedereen hier iedereen in hun waarde laten en normaal doen als iemand wat vraagt...
Laten we er vanuit gaan dat dit toch over het algemeen wel gebeurt.
alhoewel sommige vragen te debiel zijn...... ''ik heb een tb303 gekregen wat kan ik hier mee doen''' tief toch op!!!!
Zulke vragen kunnen op zich ook. Het zegt echter wel iets over de TS'er. Op een ander forum was iemand die de vraag stelde dat een verzamelaar hem drie vintage synths in bruikleen wilde geven. Hij vroeg aan de gemeenschap welke drie hij dan moest kiezen. Ik ga er vanuit dat deze vraag hypothetisch is en op het niveau staat van: "Ik ga op reis en neem mee..."

Hoewel het niet zo op het eerste gezicht zo lijkt, maar ook op een discussieforum zijn de normale omgangsvormen en communicatietechnieken van toepassing. Ik denk dat Jack Daniels en andere soortgelijke vochten niet zo goed werken. Het zet je in een bepaalde 'hoek'; eentje waarin je misschien wel helemaal niet wil zijn... Het geeft beslist niet de S-factor.

Wout

Geef de man een gezicht

(Die drie lijntjes zijn niet marsontvangers, maar de voegen van de muur... :)

Wout

Attachments

• 005_Dennis_(Mono-Poly).jpg
    005_Dennis_(Mono-Poly).jpg
    114,8 KB · Bekeken: 142
Mijn standpunten:

-Vragen staat vrij
-Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel
-Laat iedereen in z'n waarde
-Voer een discussie op basis van argumenten / meningen
-Als je niks zinnigs hebt toe te voegen, doe het dan ook niet

"...and that is all I have to say about that." (Forrest Gump)

Mag dat zomaar, een forum is toch anoniem tenzij de poster zichzelf kenbaar wil maken?
Kan zijn... Maar waar zijn de regels eigenlijk te vinden? Of is dit een 'aanname'? Je kent misschien mijn mening over identiteit op het internet? Deze foto is al eerder op het internet geplaatst en voor iedereen vrij op te vragen, hoor.

Wout

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back