• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop]Yamaha Motif6 workstation

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Het zal wel komen doordat ik allergisch ben voor alles dat met werk te maken heeft, maar een workstation is niks voor mij.
Iemend anders misschien? Hij zit nog in zijn eigen doos, met alle handleidingen en cd's erbij. In perfecte staat, op een mini-mini plekje aan een zijkant na (klote kunststof), maar ik noem het wel even. Het apparaat is net nieuw.
De mogelijkheden zijn te veel om op te noemen, hij klinkt als een klok.
Nieuw kost-ie 2200 euro, mensen wat een geld. Ik wil er toch wel zo'n 1450-1500 voor hebben. Ook veel geld, maar als je zoiets wil aanschaffen, is het een stuk goedkoper dan in de winkel. En zoals gezegd, het is een plaatje.
En als iemand wil (inruilen) kan dat ook wel, misschien iets leuks (virtueel) analoogs dat in een rek of op een tafel past...

Als ik zo eens kijk wat je de laatste tijd in de aanbieding hebt, zou ik bijna denken dat je onlangs in Breda bent wezen winkelen..... ;)

Ha jongen,
ik hoop ook dat je ziet (als je de beste dj ter wereld wil worden.....bla bla) dat ik daar geen geheim van maak.

eerlijk? ik kan het me nu permitteren en je kan op je klompen aanvoelen dat zulke lui (de contactpersoon kende ik trouwens al van eerdere dingen, aardige kerel) geen zin hebben in gezeur en dat een bod in 1 keer kans van slagen heeft. en het zijn mooie spullen, niet afgeragd maar voor de mannen al weer passé.
ik doe het vooral omdat ik het leuk vind, spannend, ten tweede omdat ik zo hoop weer een leuk apparaat voor mezelf over te houden, voor weinig, maar ook (en je hoeft me niet te geloven) om leuke, goede spullen voor weinig aan te bieden. ik heb nog geen nord rack 2 beneden de 650 euro gezien en de laatste week heb ik er 2 verkocht voor 600, in perfecte staat. dat waren echt koopjes (en er zijn er meer), dat vind ik ook leuk.

die motif6 is niks voor mij, veel te veel mogelijkheden in 1 kast. maar hij klinkt geweldig. ik vind de ex5 ook al zo goed klinken. dat doet yamaha niet slecht.

Hey Leo, 't was ook niet als 'iets negatiefs' bedoeld, maar gewoon van: ik doe ook eens bijdehand ;)

Je hoeft dus ook helemaal niks uit te leggen of poging daartoe. kWeet zelf ook hoe 'het' werkt.

't Is jammer dat ik ff geen investeringsruimte heb, maar het spul wat je momenteel aanbiedt vind ik zeker nie-slegh.
8)

Origineel geplaatst door Cozko
Hey Leo, 't was ook niet als 'iets negatiefs' bedoeld, maar gewoon van: ik doe ook eens bijdehand ;)

Je hoeft dus ook helemaal niks uit te leggen of poging daartoe. kWeet zelf ook hoe 'het' werkt.

't Is jammer dat ik ff geen investeringsruimte heb, maar het spul wat je momenteel aanbiedt vind ik zeker nie-slegh.
8)

Ge spreekt raadsels voor diegene die niet bekend zijn.
Kunt ge de mist rond dit raadsel weg laten trekken?:kroon:

zow met andere woorden zou je het ff willen uitleggen? :geslaagd:

:doei:

Hoezo teveel mogelijkheden in een synth?
Maar goed, ieder z'n ding.

Vind het wel gaaf dat je zoveel gear op het DSF aanbied. Er is altijd wel het 'gevaar' dat de koop niet lekker gaat of dat er ander 'gedoe' komt en dat er wellicht eventueel een geschil onstaat. Kan iedereen gebeuren, maar zou zeggen mocht het voorkomen dan hoe ik er niets van te weten. Maar ja, volgens mij is het allemaal al goed gegaan dus volgens mij is er nix aan de hand.

ooooo, maar ik zocht er ook helemaal niks negatiefs achter, zeker niet van jou, ik dacht gewoon: kom ik leg 's uit hoe dat werkt bij mij, zoiets.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back