Gevraagd: Oude Magazines (SOS, Interface, Future Music, etc.)

Status
Please reply by conversation.

Psiox

Stamgast
Als beginnend producer breng ik vele uren door op het internet om alle verschillende informatie over technieken, synths, tools en theorie etc. door te lezen. Aangezien ik voor het muziek maken zelf ook vaak achter de Mac zit zou ik het leuk vinden om wat oude muziektijdschriften over te nemen van iemand die ze heeft bewaard maar er verder toch niets meer mee doet, ik vind het erg leuk om ze te lezen, het is ook nog leerzaam dus je zou mij er erg blij mee kunnen maken! :)

Alvast bedankt!

ik heb nog wel een boek over homerecording uit 1996

Ik denk dat ik hier nog wel wat heb liggen en ik woon in Tilburg moet het alleen wel ff allemaal uitzoeken en ben alleen in het weekend thuis ik laat je nog wel wat weten.

Als je dan toch naar Tilburg gaat om magazines over te nemen,
kom dan gelijk hier ook maar ff langs.
Ik heb er ook nog wel wat liggen.

De meeste dingen van SOS staan ook gratis en voor niks online, alleen voor de meer recente artikelen moet je dokken. Is ook een aanrader, makkelijker te doorzoeken, goedkoper, alleen niet zo handig als je even wat te lezen zoekt voor de WC :).

De meeste dingen van SOS staan ook gratis en voor niks online, alleen voor de meer recente artikelen moet je dokken. Is ook een aanrader, makkelijker te doorzoeken, goedkoper, alleen niet zo handig als je even wat te lezen zoekt voor de WC :).

Precies, ik lees vooral de recensies en het forum bij SOS.com goed door voor een nieuwe aankoop. Artikelen, tutorials & interviews heb ik achter de computer op de een of andere manier geen geduld voor, teveel afleiding waarschijnlijk ;)

Ik heb hier een hoop liggen van Keyboard Magazine (VS - engels) en de franstalige tegenhanger, zowel als oude Midi & recording-nrs, als enkele van ComputerMusic. (zelfs enkele Elektuur's met interessante zelfbouw-projecten)

Ervan scheiden doe ik niet maar ik wil ze wel inscannen en artikels als PDF'jes doorsturen.

Cheers :mexico: Hyper

Als je online resources zoekt zoals referenties, tips en tutorials heb ik ook een massa bij m'n favorieten staan. Eentje die ik zopas ontdekte en misschien van interesse kan zijn is http://www.homerecording.be/ . Een nederlandstalig forum van thuis (of in eigen studio) musicerende landgenoten (Belgen) die gedachten en tips uitwisselen over het vak en de opname ervan.

Succes :mexico: Hyper

Net ff geteld en heb hier iets van 10 Computer Music liggen en een paar Interface's (niet mijn favo blad maar goed..)wil vandaag opruimen dus misschien kom ik nog meer tegen.

bedankt allemaal! Ik heb inmiddels genoeg te lezen voor de komende 15 jaar :D

Status
Please reply by conversation.
Back