FLStudio + extern effect

Wat je kan doen is kanalen delayen. Dat zit boven "out" van je kanaal. Het beste werkt "set from..." als dat wordt aangegeven.

De genoemde delaycompensation is volgens mij alleen voor rendering.

Succes

Wat je kan doen is kanalen delayen. Dat zit boven "out" van je kanaal. Het beste werkt "set from..." als dat wordt aangegeven.

Succes
er treed juist bij de return delay op
geen last van tijdens direct monitoring

dan zou ik alle kanalen behalve de return moeten delayyen?

of de return op een negatieve delay zetten
maar dan zit je nog met je buffer
als je deze veranderd kan je overnieuw beginnen

alle kanalen delayen is een optie.

Wat ik zelf doe bij bijvoorbeeld mijn Virus is het volgende. Dat kanaal niet routen naar de master, maar een eigen out geven. Vervolgens alleen de master delayen. Het enige probleem is dat je dan, je project extern moet opnemen.
Dit kan je weer oplossen door je master en je externe kanaal te routen naar bijboorbeeld kanaal 33 en hierop een edison zetten die vervolgens opneemt.

alle kanalen delayen is een optie.

Wat ik zelf doe bij bijvoorbeeld mijn Virus is het volgende. Dat kanaal niet routen naar de master, maar een eigen out geven. Vervolgens alleen de master delayen. Het enige probleem is dat je dan, je project extern moet opnemen.
Dit kan je weer oplossen door je master en je externe kanaal te routen naar bijboorbeeld kanaal 33 en hierop een edison zetten die vervolgens opneemt.

leuke omweg maar ik wil m`n latency van m`n geluidskaart aanpassen
en live FX send willen doen
zonder al te veel parameters te moeten switchen

Succes

dat wist ik nog niet. Wat is het verschil tussen pre en post ??

Je zou denken pre=vertragen en post = opschuiven naar eerder moment. Maar dat gaat jammergenoeg niet op, dus daar ben ik nog niet uit.

nee dat bedoel ik niet ik merk weinig verschil tussen pre en post op mijn virus ti

Back