pg 200 cable ...maken

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
iemand een ide
ik heb hier een pg 200 en een jx3p en je raad t al geen cable erby
enu ,...?

een linkie naar zelfmaak
of heefter iemand een pg200 cable in de aanbieding
zoja istie t zelfde as de pg800,..?

ik plaats m wel ook ffin de gezocht rubriek thnx alvast
[ wij willen editten met de "budget "roland analoge string monstertje"edit

Hey Ron, (poging twee, de eerste poging staat in je andere post in de marktplaatssectie)

(Niet om lullig te doen of zo hoor, maar het was echt 2 minuten zoeken)

http://members.iquest.net/~twilight/pg800diy.html

Lijkt me goedkoper dan dat kabeltje van Ebay. En die ziet er ook niet bepaald degelijk uit.

Tip!

Koop niet die plastic DIN-pluggen. Die zijn vooral voor de beginner enorm kut te solderen. Gewoon metalen kopen. En als de kabel te dun is (niet dat het uitmaakt voor de trekbeveiliging, maar het ziet er zo lullig uit), dan doe je gewoon op de uiteinden een paar stukjes krimpkous (over elkaar, steeds iets langer).

En ow ja, het is een PG800 kabel. Maar uit die Ebay advertentie maak ik op dat dat dus hetzelfde is.

Hey Ron, (poging twee, de eerste poging staat in je andere post in de marktplaatssectie)

(Niet om lullig te doen of zo hoor, maar het was echt 2 minuten zoeken)

http://members.iquest.net/~twilight/pg800diy.html

Lijkt me goedkoper dan dat kabeltje van Ebay. En die ziet er ook niet bepaald degelijk uit.

Tip!

Koop niet die plastic DIN-pluggen. Die zijn vooral voor de beginner enorm kut te solderen. Gewoon metalen kopen. En als de kabel te dun is (niet dat het uitmaakt voor de trekbeveiliging, maar het ziet er zo lullig uit), dan doe je gewoon op de uiteinden een paar stukjes krimpkous (over elkaar, steeds iets langer).

En ow ja, het is een PG800 kabel. Maar uit die Ebay advertentie maak ik op dat dat dus hetzelfde is.

hey kraanemans ; :geslaagd:vooral voor de beginner :Z:gaap::gaap::gaap:yoke
iig thnx allebei id kga m zelf maar maken
maandag wordt t ,..

trouwens voor iedereen die bv een analoog met knobbies wil hebben ,..en bv niet te hoge eisen stel aan midi

de jx 3p en pg 200 is eg en lekker setje

cleaner dan bv de juno 60 / zekers 106 maar setje koste 330 en daaar hebbei tegenwoordig niet veel voor
qa analoog / midi met knobbies :okdan:

[hij is niet van mij ,...mij kvindt m nu al geweldig
sequencer helemaal
:okdan:

Als het dezelfde kabel is, dan is ie makkelijk, oftewel 1 op 1 verbinding maken van alle pooltjes van de stekkers. Stekkers zijn te hallen bij electro tech zaakjes. (zie link jx10p op synthesizer.startkabel.nl) grz

Back