dr 110 syncen met computer

HaVaL

1 2 3 4
Ik wil graag m'n dr 110 syncen met computer.
Is er iemand op het forum of een of ander bedrijf die
zo'n mod kan maken?????

Die persoon op YouTube maakt inderdaad mods voor de DR-110. Alleen vraagt hij wel zo'n 100 euro voor zo'n mod. Ik vond het teveel geld en heb dan maar mijn DR 110 verkocht. Maar als je echt die mod wil moet je hem maar eens mailen. Greetz, Pfr.

OK bedankt. Ga die fransman maar es mailen.
Ik neem aan dat die andere links meer voor de
doehetzelver zijn????

Je kan ook forum lid Boomtjak vragen of hij het wil doen. Hij is een echte synth reparateur.
En mischien zijn er nog wel anderen die het willen doen.

De dinsync mod is extreem simpel, als je een ding hebt wat midi-din converteerd, zoals een Tr-505/Tr-707. Heb je een Doepfer MSY2 dan is het nog simpler en hoef je alleen maar dit te doen:
inside.gif

De MSY2 heeft namelijk al een divider ingebouwd.

I.p.v. tr 505 kan dan ook Jomox XBase09??? Zit nl ook dyn-sinc op.

Je kan ook forum lid Boomtjak vragen of hij het wil doen. Hij is een echte synth reparateur.
En mischien zijn er nog wel anderen die het willen doen.

De dinsync mod is extreem simpel, als je een ding hebt wat midi-din converteerd, zoals een Tr-505/Tr-707. Heb je een Doepfer MSY2 dan is het nog simpler en hoef je alleen maar dit te doen:
inside.gif

De MSY2 heeft namelijk al een divider ingebouwd.

met deze mod op het plaatje hierboven loopt hij wel op dubbele snelheid! De DR110 heeft een 12 ppqn intern sync signaal. Overigens start en stop hij ook niet automatisch.. dwz je moet hem na ieder stop van de 'master' zelf ook even starten en stoppen.

De fransman doet het niet meer.
Ik heb nu die vriendelijk ogende baardige engelsman
een mailtje gestuurd.
Ik kan het ook nog bij boomtjak proberen.
Stomme vraag misschien. Hoe kom ik in kontakt met
hem, hij is nooit online.

Als 2 mails gestuurd, maar nog geen reaktie.
Toch wel moeilijk om iemand te vinden die een mod kan doen
van de dr110.

Back