rs7000 gig bag of case gezocht

Status
Please reply by conversation.

navtsi

Nieuwkomer
een gig bag of flight case voor rs7000 zou tof zijn heeft iemand die liggen ??

yeet groetjes

ook AEIB2 expansion board gezocht !

Koffer is leuk, gigbag is leuker (ik zoek er ook nog een) :okdan:

Bij Thomann,

Een gigbag voor de AW16G ; is oorspronkelijk de oude RS7000 Tas (exacte binnenmaat)maar dan met een AW logo...:okdan:
Ongeveer 35 EUR volgens mij

Als ze die nog hebben zou ik dat zeker doen, die tassen zijn hardstikke fijn en behoorlijk degelijk (alleen het schouderstuk kan wat lastig zitten). En deze is ook goedkoper, indertijd waren ze 65 euro, en de AW16 tas hadden ze toen nog niet, dit is de eerste keer dat ik 'm zie...

Ik heb na wat omzwervingen (incluis een officiƫle promo tas van 15 euro waar de foto van de originele tas bij stond... foutje van Thomann) mijn originele gigbag gekocht van iemand die 'm samen met z'n RS7000 wou verkopen; heb 'm gemaild en een goed voorstel gedaan waar hij gelukkig wel toe bereid was. Maar goed, da's allemaal niet zo interessant.

wel die expansion board kost 209dollar over see+45dollar verzendingskosten =254dollar =160,528euro maar daar komen er nog duane kosten bij laten we zeggen 50euro

totaal max 215 euro

dat valt toch nog mee?

Hmmja dat is inderdaad niet echt veel, ik herinner me dat ze een paar jaar geleden voor iets van 260 euro in de boeken van de muziekwinkel hier stonden (bleek echter niet meer te bestellen).
Vergewis je er van dat het ook echt leverbaar is, heel vaak (zoals bij mij die tas, maar ook wel bij andere dingen) is de shop niet goed bijgewerkt en ben je blij gemaakt met een dode mus.

nog een 6weken en ik bestel me er 2! Voor mijn volgende rs ook eentje hehe

Status
Please reply by conversation.
Back